Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.
Dotazování proběhlo v rámci programu Factum Omnibus ve dnech 24. 1. – 5. 2. 2013 metodou osobních rozhovorů na reprezentativním výběrovém souboru 987 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem.
Z výsledků nového průzkumu vyplynulo, že reklama v místě prodeje je přijímána zákazníky ve srovnání s jinými typy médií jednoznačně nejlépe. Zákazníci nejsou touto reklamou přesyceni, 58% populace tvrdí, že si jí všimne a 31% podle ní nakupuje. Třetina zákazníků by dokonce uvítala více prezentací a ochutnávek v prodejnách, kde si výrobek mohou vzít do ruky, vyzkoušet, ochutnat apod.
Podrobné informace o průzkumu formou tiskových zpráv a prezentací s vybranými výsledky studie jsou v příloze.
Prezentace_Češi a reklama 2013_ČMS (1,14 MB) | |
Prezentace_Češi a reklama 2013_Factum (1,03 MB) | |
TZ_Češi a reklama 2013_ČMS (733,36 KB) | |
TZ_Češi a reklama 2013_Factum (544,63 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS