Postoje české veřejnosti k reklamě – Češi a reklama 2013

Vloženo: 1.3.2013

Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.


Dotazování proběhlo v rámci programu Factum Omnibus ve dnech 24. 1. – 5. 2. 2013 metodou osobních rozhovorů na reprezentativním výběrovém souboru 987 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem.


Z výsledků nového  průzkumu vyplynulo, že reklama v místě prodeje je přijímána zákazníky ve srovnání s jinými typy médií jednoznačně nejlépe.  Zákazníci nejsou touto reklamou přesyceni, 58% populace tvrdí, že si jí všimne a 31% podle ní nakupuje. Třetina zákazníků by dokonce uvítala více prezentací a ochutnávek v prodejnách, kde si výrobek mohou vzít do ruky, vyzkoušet, ochutnat apod. 

Podrobné informace o průzkumu formou tiskových zpráv a prezentací s vybranými výsledky studie jsou v příloze.  

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Prezentace_Češi a reklama 2013_ČMS (1,14 MB)

Prezentace_Češi a reklama 2013_Factum (1,03 MB)

TZ_Češi a reklama 2013_ČMS (733,36 KB)

TZ_Češi a reklama 2013_Factum (544,63 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS