Prosaďte lépe vaše komunikační aktivity v místě prodeje
Vloženo: 26.7.2012
Středoevropská kancelář POPAI připravuje další ročník mezinárodní odborné akce pod názvem „Marketing at-retail POPAI show 2012“, jejíž součástí je soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem.
Akce proběhne 22. listopadu 2012 v Hotelu Praha, Sušická 20, Praha 6 – Dejvice za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
Best of in-store 2012
Soutěž POPAI AWARDS je již tradičně považována za vrcholnou událost oboru marketing at-retail. Přináší přehled o nejnovějších trendech v oblasti komunikačních prostředků v místě prodeje, ale i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli. Tvůrcům v oboru in-store komunikace poskytuje příležitost zviditelnit pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace své roční tvorby a zároveň je jedinečnou inspirací pro zadavatele reklamy a obchodní společnosti, jak mohou lépe uspět v místě prodeje díky efektivní komunikaci.
Proto popularita soutěže a zájem o ní rok od roku roste, o čemž svědčí i vývoj posledních třech ročníků soutěže, kdy se účast v soutěži za tuto dobu zvýšila téměř o 40 % . Potěšující skutečností je rovněž trvalý úspěch v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris, kde se exponáty z naší soutěže pravidelně umísťují mezi nejlepšími v Evropě.
V souladu s aktuální šíří působnosti oboru in-store marketingu soutěží POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, systémy digitální a multimediální komunikace,
nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, světové novinky z místa prodeje a integrované in-store projekty.
Soutěžní expozice bude letos opět doplněna o výstavku prací mladých tvůrců – studentů vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci, kteří představili své návrhy POP materiálů v šestém ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2012. KONFERENCE MARKETING AT-RETAIL POPAI FORUM 2012
Když se chce, tak to jde…
Potenciál práce s kategoriemi v místě prodeje
Úspěšná spolupráce zadavatelů - dodavatelů značkových výrobků s obchodními řetězci v in-store je možná.
Prostor pro tuto spolupráci je v práci s produktovými kategoriemi. Konference představí konkrétní řešení a příklady, jak lze efektivně spolupracovat s řetězci.
Jaké jsou parametry projektů, které jsou pro řetězce akceptovatelné a jaké jsou méně akceptovatelné?
Proč některé projekty mají větší šanci umístit se v in-store a některé nikoliv?
Category management projekty versus projekty individuálních značek.
Jak pracovat v rámci kategorií a podpořit prodej prostřednictvím vyspělých technologií?
Na co by se měli zadavatelé zaměřit, aby snáze prosadili své komunikační aktivity v místě prodeje?
Vyvrcholením programu akce je společenský gala večer, na kterém budou vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS 2012 i výsledky studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD 2012 a předány ceny vítězům. Součástí večera bude zajímavý program, bohatý raut a ochutnávka vín. Pořadatelé očekávají opět celkovou účast cca 500 zástupců odborné veřejnosti včetně gala večera.
Kontakty:POPAI CE Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, fax 495 264 698, e-mail:
dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. 608257701, fax 495 264 698, e-mail:
mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
Kontaktujte nás