POPAI CE pořádá seminář, který nabídne pohled na současný retail z hlediska nejvýznamnějších změn v komunikaci se zákazníkem. Akce se uskuteční 17. 4. 2014 od 12,00 do 16,30 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos, Národní 6, Praha 1.
Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE
Hlavní témata programu
Jak se maloobchod snaží oslovit svoje zákazníky? Proč tomu tak je a co tento trend znamená pro zadavatele reklamy?
Cena vs. hodnota značky. Většina zákazníků kupuje ve slevě, ale není důležitá z dlouhodobého pohledu značka?
Kdo je teď zákazník, jak se změnil, co očekává a proč. Nepřehlcujeme ho někdy?
Jak se mění prodeje? Co zákazník chce, nakupuje, odmítá?
Jak se změnil mediální mix? Je teď retail důležitější?
Využití nových technologií v in-store v návaznosti na změny chování zákazníků.
V programu budou představeny nové případové studie – konkrétní příklady z našeho trhu, které vývoj v retailu potvrzují.
Přednášejí
Petr Řeřábek, Marketing Director CZ&SK, Mars Czech, s.r.o.
Miroslav Černý, Customer Insight and Marketing Communication Manager Tesco Stores ČR a.s.
Pavla Procházková a Lenka Hádková, Research Specialists, Omnicom Media Group, Czech Republic
Jan Slavík, výkonný ředitel, Ki-Wi Digital s.r.o.
Pavel Říha, Commercial director CEE, ppm factum a.s.
Jaroslav Novák, Client Service Director, Geometry Global (Ogilvy Action)
Změna programu vyhrazena.
Akce je součástí projektu Klubu zadavatelů POPAI CE a kontinuálního vzdělávacího programu, který je zaměřen na nové informace a znalosti v oboru marketing at retail.
V příloze najdete informace o programu semináře a přihlášku včetně podmínek účasti.
Další informace a kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. tel. 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
Prihlaska_17042014 (900 KB) | |
Pozvánka na Seminář 2014-04-17_přednášející (129,46 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS