Smyslový marketing - emoční náboj pro místo prodeje

Vloženo: 24.3.2012

POPAI CE pořádá seminář pod názvem „Proč investovat do smyslového marketingu?“, který se uskuteční 18. 4. 2012 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos-Tambor, Národní 6, Praha 1.


Na přesycených a vysoce segmentovaných trzích musí společnosti využívat nových a  originálních nástrojů proto, aby mohly zlepšit jejich nabídku o přidanou hodnotu a odlišit tak jejich vlastní značky od konkurence. Mění se hodnoty i chování spotřebitele.  Spotřebitel hledá potěšení a smyslové zážitky, požaduje personalizovanou a jedinečnou nabídku dle svých potřeb. V  důsledku toho se stává méně věrným, méně předvídatelným a méně racionálním. Smyslový marketing využívá pocitů a vjemů pro vyvolání citových a behaviorálních reakcí spotřebitele, které podporují nákup daného produktu. Smyslový marketing generuje emoce a pozitivní zážitky spojené se značkou, které zůstávají v paměti spotřebitelů, a tak vytváří trvalé pouto značky se spotřebitelem.


Seminář je dalším ze série interaktivních seminářů o smyslové komunikaci, který účastníkům představí nové trendy v oblasti smyslové komunikace a poskytne praktické návody, jak lze  oslovením smyslů lépe komunikovat se zákazníky,  posílit firemní Image a vyhranit se tak vůči konkurenci.

Hlavní témata programu

Neuromerchandising - emoční náboj pro vaše místo prodeje
Ne každý člověk je váš zákazník, ale každý váš zákazník je člověk.
Jak vnímáme a chápeme aneb vjemy v místě prodeje.
Jak správně komunikovat přes smyslové modality.
Praktické příklady projektů více smyslového marketingu.

Zvuk v prodejně jako komunikační nástroj
Ticho léčí?....hudba jako součást POS.
Jak přistoupit k výběru zvukové kulisy v místě prodeje.

Co dokáže atmosféra místa prodeje ?
Smyslové vnímání – nové fenomény a zajímavosti.
Nové technologie v místě prodeje.
Případové studie.  

V programu semináře vystoupí:
Jan Saidl, ředitel pobočky Air Creative pro Českou a Slovenskou republiku
Henrich Sikela, jednatel společnost Store Media, s.r.o.
Aleš Štibinger, ředitel společnosti GAIA GROUP SE 

Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Program semináře včetně podmínek účasti a přihlášku najdete v příloze.

Další informace a kontakt

POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, fax 495 264 698, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
 Marcela Pazourková, tel. tel. 608257701, fax 495 264 698, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz

 

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

2012_04_18_Proč investovat do smyslového marketingu (95,7 KB)

Prihlaska_18042012 (901 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS