Společnost 3M ve spolupráci s UGO!

Vloženo: 22.2.2011

V dnešním světě médií, kdy se čím dál častěji potýkáme s „reklamní slepotou“, nezbývá zadavatelům a jejich mediálním agenturám, než nacházet nové neotřelé a poutavé způsoby jak zaujmout. Vedle klasických médií jako jsou reklamní billboardy, plakáty a další je snaha využívat více tzv. nových médií. Velkou roli v tomto případě hraje dynamika a originalita. Objevíte-li reklamní poutač na nejméně očekávaném místě a v neobvyklém formátu, překvapí vás, šokuje vás a zaujme vás. A to je to po čem všichni zadavatelé touží – zaujmout.


S nabídkou nových originálních komunikačních řešení přichází společnost 3M ve spolupráci se sdružením UGO!.

Při podrobnějším pohledu na digitální média zjistíme, že základem je samolepící fólie pro zpětnou projekci - Vikuiti. Na tuto fólii lze promítat pomocí projektoru 3M také za přímého denního světla. Technologie Vikuiti spočívá ve skleněných kuličkách, které na projekčním povrchu tvoří vysoký kontrast a promítaný obraz lze sledovat z úhlu 180°. Raritou této projekční fólie je možnost nařezat ji do různých tvarů. Chce-li zadavatel zdůraznit tvar svého produktu, Vikuiti je pro něj řešením. Důkazem vlastností fólie Vikuiti je například 2D hosteska – nový marketingový sign nástroj. Přejete si, aby vaši společnost prezentovala štíhlá blondýnka či drsný svalovec? V tomto případě se meze nekladou. 2D hostesku lze ušít na míru jakýmkoli potřebám, nemluvě o tom, že obsah jejich slov a výraz její tváře budou přesně odpovídat zadavatelově přání.
Na stejném principu funguje také komunikační síť UGO!. Je to síť specifických a na českém trhu dosud řetězově nevyužívaných dynamických vizuálních reklamních nosičů v segmentu Digital Signage. Jedná se o několik obrazovek různých tvarů, které ve stejné chvíli vysílají totožné sdělení v místě, kde se pohybuje cílová skupina. Vysílaná projekce má vysoký kontrast a realistické barvy. Obrazovky lze vylepit do výloh prodejních míst, na prosklené fasády či jinam, kde je digitální obsah ideálním řešením. Navíc vás tato nová média budou stát mnohem méně peněz než tradiční LCD display. V závěru odstavce nezbývá než opakovat, že vysílané sdělení je dynamické a tím splňuje požadavky moderní komunikace.

Ambientní média oproti tomu nezaujmou svou dynamičností, nýbrž svou originalitou. O podlahové i okenní grafice bylo napsáno již mnohé, více slov bude tedy věnováno folii na hrubé povrchy – folii IJ 8624 Textured Wall. Je určená jak pro venkovní, tak interiérové použití a lze ji aplikovat na omítky budov, sloupy, podchody, betonové plochy a další hrubé, dosud nevyužitelné plochy. Pomocí speciální technologie folie přilne na hrubý povrch a promění jej v atraktivní grafiku, reklamní plochu nebo štít. Zadavatelé a majitelé objektů se díky této novince mohou vyhnout drahému budování konstrukcí a montáži billboardů.
Spojení podlahové, okenní a Textured wall folie s 3D grafikou a guerillovým motivem, dává vzniknout dalším z řady originálních nových médií, která se dají použít v jakémkoli místě, kde se pohybuje předem vybraný segment zákazníků.

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS