Úspěšná spolupráce POPAI CE s vysokými školami pokračuje

Vloženo: 2.2.2014

Zástupci POPAI CE systematicky vzdělávají novou generaci odborníků v in-store komunikaci. 

POPAI CE realizuje dlouhodobý projekt spolupráce se zástupci a studenty vysokých škol, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní grafiky a designu. Díky těmto aktivitám je problematika in-store komunikace systematicky zapojována do standardního výukového programu vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace.

 Již několik let probíhají pravidelné přednášky zástupců POPAI CE na Vysoké škole ekonomické v Praze, Fakultě mezinárodních vztahů, katedrách Komerčních komunikací a Obchodního podnikání a Fakultě podnikohospodářské, katedře Marketingu. Zde se od zimního semestru připravuje rozšíření tématu v nově vznikajícím předmětu Shopper marketing. Zároveň v minulosti proběhly iniciační přednášky například na Vysoké škole ekonomie a managementu Praha, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, Mendelově univerzitě v Brně, Vysoké škole báňské v Ostravě nebo na Vysoké škole Cyrila a Metoda v Trnavě.

V loňském roce byly zahájeny přednášky na téma „POP - In-store marketingová komunikace“, které byly zařazeny  do výukového programu  na Fakultě sociálních věd (Katedra marketingové komunikace a public relations) Univerzity Karlovy v Praze. Jedná se ve střední Evropě o historicky první ucelený předmět  na toto téma, který se skládá z dvanácti výukových modulů včetně terénního výzkumu a závěrečné atestace. Výukové moduly  zahrnují např. základní teoretické souvislosti a východiska marketingové komunikace v místě prodeje,  principy práce s reklamou v místě prodeje, způsoby  a metody  vyhodnocování efektivity, vývojové trendy  v in store komunikaci, základy digitalní  a smyslové komunikace v místě prodeje a další.  Tento předmět se setkal s velkým zájmem studentů a první ročník byl studenty vyhodnocen jako druhý nejlepší předmět na katedře.

Studenti oborů souvisejících s komunikací v místě prodeje tak mají jedinečnou příležitost získat základní teoretické a praktické znalosti in-store komunikace od odborníků s dlouholetými zkušenostmi. Výukový program významně zvyšuje povědomí studentů o marketingu v prodejních místech a připravuje do pracovní praxe budoucí odborníky v této oblasti marketingové komunikace, která na trhu průběžně potvrzuje svou důležitost a dynamicky se rozvíjí.  

Součástí úspěšného programu spolupráce se školami je již tradiční soutěž POPAI STUDENT AWARD, kterou POPAI CE pořádá již 8 let pro studenty vysokých i středních škol se specializací na grafický design a marketingovou komunikaci.

Studenti soutěží o nejlepší návrhy projektů v místě prodeje dle reálných zadání (briefů) od konkrétních zadavatelů – partnerů soutěže. Jde o 3D designérské a grafické  2D návrhy POP materiálů a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně se zaměřením na POP média.
Soutěž je koncipována tak, aby poskytla účastníkům soutěže co nejvíce nových informací z oblasti marketingové komunikace v prodejních místech a také možnost zapojit se aktivně do praxe tohoto oboru.  V průběhu projektu organizujeme setkání studentů se zadavateli reklamy (výrobci značkových výrobků) i výrobci POP. Předmětem setkání jsou interaktivní diskuze nad vybranými soutěžními návrhy uplynulého ročníku, které jsou komentovány z pohledu odborníků pro design, výrobu a z pohledu zadavatele reklamy s cílem přiblížit studentům své názory na realizovatelnost návrhů z hlediska celkového pojetí, zvolených materiálů, výrobních technologií, úrovně designu apod.


Daniela Krofiánová
Daniel Jesenský










Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS