Valná hromada POPAI CE představila nové projekty a vedení asociace

Vloženo: 19.5.2014

Prezentace významných akcí a projektů  POPAI CE a volby zástupců vedení asociace pro nové období patřily k hlavním bodům programu valné hromady členů POPAI CENTRAL EUROPE, která proběhla minulý týden v Praze.

Na základě výsledků voleb bude v dalším období pokračovat vedení POPAI CE ve své práci ve stejném složení jako v minulém roce. V roce 2013 byla zahájena řada významných projektů pod garancí jednotlivých členů rady a další působení garantů projektů ve vedení POPAI CE umožní, aby realizace těchto aktivit mohla úspěšně pokračovat i nadále.  
V dalším období bude prezidentem POPAI CENTRAL EUROPE Daniel Jesenský ze společnosti DAGO, s.r.o. a ve funkci vice-prezidenta byl rovněž potvrzen Radomír Klofáč ze společnosti MORIS design s.r.o.
V radě budou pracovat garanti jednotlivých sekcí POPAI CE:  Petr Šimek z agentury WELLEN a.s. jako garant Klubu zadavatelů, Aleš Štibinger z Gaia Group bude pokračovat ve funkci garanta pro sekci digitální a multimediální komunikace a Viera Černá (REDA, a.s.) bude řídit sekci pro oblast dárkových a propagačních předmětů.
Součástí rady budou také Monika Hrubalová (čestná členka POPAI), Zdeněk Sobota (M.I.P. Group) a Martin Hasilík (Authentica, s.r.o.).

POPAI CE má v současnosti 68 členů, kterými jsou významné společnosti a osobnosti působící v oblasti in-store komunikace.  Jako aktivně fungující oborová asociace se POPAI CE stala za dobu své čtrnáctileté existence jednou z nejúspěšnějších evropských poboček světové POPAI. 
Celoroční program aktivit POPAI  se zaměřuje na kontinuální podporu oboru in-store komunikace, rozvoj činnosti asociace a práci pro její členy.

V souladu s aktuálním vývojem oboru marketing at retail i vývojem v asociaci  bylo na valné hromadě představeno aktualizované znění  stěžejních  bodů strategie značky POPAI CE a nově definovány  vize, mise, nástroje a hodnoty  POPAI CENTRAL EUROPE.  Nově vytvořená strategie značky POPAI CE je základem pro tvorbu nového grafického designu, který bude využit pro další komunikaci a prezentaci  POPAI CE. 

POPAI CE dlouhodobě realizuje a koordinuje průzkumové projekty, které zkoumají účinnost  marketingové komunikace v místech prodeje a analyzují  nákupní chování.
Mezi novými výzkumnými projekty POPAI CE je například  PEFS - Průzkum prodejní efektivity POP médií a promočních mechanik, který vyhodnocuje prodejní výkonnosti modelových POP kampaní. Projekt je založen na výsledcích průzkumů mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, které ukázaly, že zjišťování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků aktuálně považováno za jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí nasazování.
POPAI CE připravuje rovněž nový průzkum v oblasti POP komunikace v segmentu  HORECA, který se zaměřuje na analýzu vlivu a funkcí in-store komunikace v segmentu restaurací a pivnic  a zároveň zkoumá účinnost různých typů komunikačních prostředků a inovační potenciál v tomto segmentu.
Další nový průzkumový projekt POPAI CE vychází z lokalizace velké empirické studie „Shopper Engagement Study“,  která je realizována od roku 2012 centrálou POPAI Global v USA.  Tento velký průzkum bude analyzovat fakta a trendy nákupního chování s cílem přinést unikátní a inovativní zjištění o chování dnešních nakupujících a o jeho dopadech v oblasti in-store komunikace v  místech prodeje.   

Asociace POPAI CE nedávno zahájila také realizaci  nové iniciativy pod názvem  „Podporujeme český design“.  Jejím cílem je reagovat na současné problémy při zadávání návrhů a tvorbě designu u nových projektů komunikace v prodejních místech, poskytnout návody a doporučení v této sféře a motivovat tak k bezproblémové spolupráci zadavatele a dodavatele i k celkové podpoře profesionální úrovně českého designu. 

POPAI CE realizuje, nebo plánuje realizovat v letošním roce další důležité  projekty: kontinuální vzdělávací program pro všechny subjekty působící v oboru marketingové komunikace v prodejních místech, mezinárodní konferenci POPAI fórum 2014, oborovou soutěž POPAI AWARDS 2014 o nejlepší komunikační prostředky v prodejních místech, nové akce Klubu zadavatelů, další rozšíření programu spolupráce s vysokými a středními školami se specializací na marketingovou komunikaci a mnoho dalších.
 

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS