Valná hromada POPAI CENTRAL EUROPE zvolila vedení asociace

Vloženo: 25.3.2010

Na Valné hromadě členů POPAI CENTRAL EUROPE, která se konala 24. 3.2010, proběhla volba zástupců vedení pro rok 2010.

Na základě výsledků voleb se stal znovu prezidentem POPAI CENTRAL EUROPE Daniel Jesenský ze společnosti DAGO A.P.C., s.r.o. a ve funkci vice-prezidenta byl rovněž potvrzen Alexander Roth ze společnosti Eclipse Print a.s.

Jako členové rady budou pracovat Michal Augusta ze společnosti VISUAL IMPACT, Daniel Brýdl z firmy STORY DESIGN, a.s., Monika Hrubalová ze společnosti M.I.P. Group a.s., Barbora Skalníková z firmy ADDURRE, s.r.o. a nová členka rady Petra Čepeláková ze společnosti Freeboard Česká republika s.r.o.
Rozhodčí komise POPAI CE bude v tomto roce fungovat ve složení: Libor Jordán (Dekor s.r.o.), Emil Kováč (POS Media, Česká republika) a Vlastimil Král (REX spol. s r.o.).

POPAI CE bude nadále pokračovat ve spolupráci s čestnými členy - významnými osobnostmi v oboru reklamy a marketingu, které se podílejí na realizaci různých projektů asociace a rozvoji oboru marketing at- retail. Pro nové volební období bylo schváleno čestné členství POPAI pro tyto odborníky: PhDr. Jitka Vysekalová (prezidentka České marketingové společnosti), Ing. Martin Boček (Business Development CR &SR, Ipsos - Tambor), Mgr. Pavel Brabec (prezident AČRA), Jiří Janoušek (prezident Asociace komunikačních agentur), Ivo Kaňovský (generální ředitel Společnosti SOARE Sekt), Ing. Richard Krejčí (generální ředitel Bolton Czechia), Ing. Jiří Mikeš (profesor VŠE a Adman ČR), Michal Zachar (odborník pro smyslovou komunikaci a poradce tvorby firemního image).
Novým čestným členem POPAI CE se stal Václav Sochor, se kterým asociace spolupracuje v rámci projektu PIAF (mezinárodní festival reklamy) a v rámci relací Českého rozhlasu, které jsou zaměřeny na marketing a media.
POPAI CE má v současnosti 48 členů a řadí se mezi dynamicky se rozvíjející pobočky světové POPAI.

K významným projektům, které POPAI CE v nedávném období realizovala, nebo právě realizuje, patří například:
- vydání publikace „POP – in-store komunikace v praxi“,
- kontinuální vzdělávací program s tématy pro všechny subjekty působící v oboru (POP materiály, dárkové předměty, digitální média, světelná reklama, zadavatelé reklamy atd.),
- nové projekty testování efektivity in-store prostředků a analýzy trhu,
- konference Marketing at-retai POPAI forum ,
- POPAI AWARDS - soutěž o nejlepší komunikační prostředky v prodejních místech,
- soutěž POPAI STUDENT AWARD,
- vydání ročenky „Průvodce oborem marketing at-retail“,
- Klub zadavatelů reklamy POPAI CE,
- program pro oblast digitální in-store komunikace a mnoho dalších.


Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS