Kam směřuje 3D reklama? Jaké novinky se objevují a které z nich výrazně ovlivňují tuto část trhu marketingové komunikace? POPAI CE pořádá seminář o aktuálních tématech trhu 3D reklamy. Akce se uskuteční 28. 5. 2013 od 13,30 do 16 hod v přednáškové místnosti Ipsos (3. patro), Národní 6, Praha 1.
Dárkové a reklamní předměty procházejí v rámci svých mnohočetných typů a forem vývojovými změnami. Cílem akce je představit příklady nových realizací na trhu s dárkovými a propagačními předměty u nás a případové studie s dopadem na úspěšnost aktuálních projektů podpory prodeje.
Hlavní témata semináře
Kam se ubírá 3D reklama?
Nové postřehy a inspirace ze soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty.
Prezentace zajímavých realizací a novinek v oblasti dárkových předmětů, které fungují a mají v marketingové komunikaci slibnou budoucnost.
Případové studie úspěšných projektů a kampaní podpory prodeje, jejichž součástí jsou dárkové a propagační předměty.
V programu vystoupí:
Viera Černá, obchodní ředitelka společnosti REDA a.s.
Pavel Černý, jednatel agentury Gordica Communication
Simona Pechová, Account Director společnosti McCoy & Partner s.r.o.
Tereza Špetová, marketingová ředitelka společnosti ADLER Czech, a.s.
Workshop je realizován ve spolupráci s asociací A3DR a je součástí kontinuálního vzdělávacího programu POPAI CE.
Změna programu vyhrazena.
Program semináře včetně podmínek účasti a přihlášku najdete v příloze.
Další informace a kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. tel. 608257701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
Pozvánka na seminář_Význam 3D reklamy_2013_05_28_new (154,33 KB) | |
Prihlaska_28052013 (899 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS