Význam smyslové komunikace ve finančním sektoru roste

Vloženo: 8.8.2011

Poslední studie společnosti Mood Media Corporation ukázala, že banky musí vylepšit prostředí a atmosféru uvnitř svých poboček, pokud do nich chtějí dostat zákazníky. 


Studie finančního segmentu, která byla provedena ve spolupráci s YouGov, zjistila, že pouhých 9 % z dotázaných se cítí dobře v bankovní pobočce. Nemají rádi dlouhé čekání a necítí se být dostatečně poučeni a vzděláni o službách a produktech, které banka nabízí. To je důvod, proč 63 % uživatelů bankovních služeb preferuje online bankovnictví před návštěvou poboček.

Z této migrace k online bankovnictví vyplývá pro banky největší riziko, které spočívá ve snižování prodeje dalších bankovních produktů a služeb – od spořících účtů a úvěrů až k obchodování s cennými papíry a pojišťovacím službám.

Díky této studii mohla společnost Mood Media poukázat na to, jak může správná práce s dynamickými vizuály (jako jsou LCD obrazovky) v místě prodeje ovlivnit prodej, zvýšit obecné povědomí o dalších službách a produktech a snížit negativní vnímání doby čekání. Je také velmi chytré využít zvukové kulisy v pobočkách k zabezpečení soukromí pro klienty, kteří potřebují hovořit o soukromých finančních otázkách s personálem banky.

V článku nazvaném „Vůně a televize přicházejí do vašich bank“ Dan Hyde,  dopisovatel pro časopis ThisisMoney.co.uk., ke studii poznamenal že, „čerstvý vítr může oživit osobní bankovnictví na pobočkách, které nyní pomalu umírá, když 22 milionů Britů používá online bankovnictví.“

Stále více se ukazuje, že finanční služby potřebují otevřenější, oživující a moderní přístup ke své bankovní síti. Zábavné visuály a zvuk pro budování společenství klientů s rodinami, klasická hudba pro distingovaný interiér privátní banky nebo poslední technologické novinky  - hologramy, QR kódy nebo dotykové obrazovky, které jsou zaměřené na technicky důvtipnou, mladou generaci… možnosti jsou nekonečné.

Je zřejmé, že bankovní klienti jsou naladěni pro změnu a těším se, kdo další bude následovat naše klienty – průkopnickou AirBank a Českou Spořitelnu.

Aleš Štibinger, Country manager CZ&SK, Mood Media Group CZ

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS