Společnost RETAIL VISION společně s klientem SAZKA realizovala úspěšný in-store projekt pro obchodní síť PENNY Market. Z dílny RETAIL VISION pochází jak design, tak celá produkce.
Martin Lalúch, Sales Director společnosti RETAIL VISION k celému projektu uvádí:
Naše společnost spolupracuje s největší tuzemskou sázkovou společností SAZKA sázková kancelář, a.s. V roce 2012 jsme vyhráli výběrové řízení na design a výrobu kolekce několika tisíc kusů pultových stojánků na sázenky. Následně jsme se podíleli s týmem našich designérů na vývoji celé řady POP, POS. Mnohé z nich jsme vyvzorovali a následně vyrobili.
Na začátku léta roku 2013 nás klient požádal o design jednoduchého brandu pro obchodní síť PENNY marketů s cílem umístit hrací karty do pokladní impulzní zóny. Dnes si mohou zákazníci PENNY vsadit ve všech prodejnách této obchodní sítě sportku a další hry prostřednictvím tzv. hracích karet, které jsou u každé pokladny.
Na počátku byl jednoduchý a zajímavý design z naší „dílny“. Následně jsme několik týdnů až měsíců vzorovali a hledali nejsnadnější technické řešení. PENNY má v současnosti téměř 350 obchodů a několik druhů pokladničních regálů. Cílem bylo vymyslet technické řešení tak, abychom nemuseli pro každý obchod vyrábět sólo brand, ale vytvořit univerzální řešení, které by se dalo aplikovat na celou řadu těchto regálů. Náš technolog nejdřív ve spolupráci s designérem hledal nejvhodnější materiál, který musel splňovat přísná bezpečnostní kritéria. Musel být lehký, ohybatelný a z designového hlediska akceptovatelný ze strany SAZKY a PENNY. Všechny potřeby a zadání ze strany klienta se nám podařilo vyřešit, na vzorových regálech a následně na dvou vybraných provozovnách jsme úspěšně otestovali celý brand.
Posledním a neméně důležitým úkolem bylo zvládnout instalaci v celé síti PENNY marketů po celé České republice. Byla to doslova týmová práce, kde naše instalační týmy následovali školící pracovníci. Bylo nutno zvládnout celou tuto proceduru v co nejkratším možném termínu a bez většího omezení provozu samotných obchodů. Měli jsme přesně stanovené časové intervaly, kdy jsme mohli instalovat brandy a připravit konkrétní obchod na spuštění. V terénu pracovalo s malými přestávkami 9 týmů od pondělí do neděle. Základní část instalace jsme zvládli za 14 dnů. Po první „tour“ (tak jsme firemně nazývali celou instalaci) přišla na řadu druhá etapa.
Tento náročný a zajímavý projekt jsme společně s týmem profesionálů ze SAZKY zvládli ke spokojenosti všech stran. Od 19. 6. 2014 si mohou zákazníci PENNY marketů zahrát několik oblíbených her, jako je SPORTKA, šťastných 10 a Euromiliony.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS