Změřte si účinek reklamy!

Vloženo: 22.2.2011

Nová internetová služba společnosti 3M dokáže rychle a přesně předpovědět vizuální dopad reklamních projektů.


 


Tvorba úspěšného reklamního projektu a správné pochopení hlavního sdělení jsou nyní daleko snazší a přístupnější. Společnost 3M totiž vyvinula novou online službu Visual Attention Service (VAS), která dopad a úspěšnost reklamního projektu dokáže předpovědět. Pro vlastníky značek, designéry nebo reklamní, marketingové a mediální agentury představuje tato revoluční služba vynikající nástroj pro dosažení stanovených cílů. Kreativní tvůrci reklamy mohou díky službě 3M analyzovat navrhované vizuální prvky a zjišťovat, které více anebo naopak méně upoutají pozornost publika.

Služba VAS šetří nejen čas a náklady na tvorbu reklamy, ale pomáhá také jednotlivým agenturám vzájemně se odlišit a zdůraznit hodnotu kvalitního designu pro zákazníky. Tato aplikace prošla rozsáhlým testováním za účasti agentur a poradenských společností z celé Evropy - včetně SMP, William Martin Productions a Think Eyetracking. „VAS je patentovaný software, který se opírá o 30letý akademický výzkum a přináší do rozhodovacího procesu objektivní informace. Doplňuje tak tradiční metody, jako jsou oční kamera nebo výzkum focus groups, a přináší automatizovaný prediktivní model, který určuje, jak účinné jsou vizuální prvky použité v reklamě,“ říká Andrew Hicks, Market Development Manager evropské divize 3M Display & Graphics.

Fotografie, grafiku, koncepty obalů a další reklamní návrhy lze nahrát na web a otestovat v různém kontextu a umístění. VAS materiál rychle zanalyzuje a odhadne, na které vizuální prvky se lidé spíše zaměří a kterých si naopak téměř nepovšimnou. Tato nestranná zpětná vazba pomáhá stimulovat správné rozhodování a dosáhnout stanovených cílů. Výsledky využívání aplikace VAS jsou opravdu zajímavé. Služba prokazatelně pomáhá dosáhnout spokojenosti a loajality zákazníků. Vlastníci značek dosahují toho, že jejich výrobky v poutavém balení v regálech obchodů nikdo nepřehlédne. Balení spotřebitele zaujmou a ten si výrobek impulzivně koupí, aby ho vyzkoušel.

Chris Carter, ředitel SMP Detail o aplikaci VAS říká: „Vyzkoušeli jsme službu VAS společnosti 3M, abychom dokázali přesně a vědecky zhodnotit dopad našich projektů pro maloobchodní prostředí. Umožnila nám otestovat různé varianty rozmístění grafických prvků, změřit jejich účinnost a optimalizovat rozvržení reklamního textu tak, abychom u zákazníků dosáhli zamýšleného efektu. Jsme přesvědčeni, že díky této službě naše reklamní projekty lépe naplňují přání a cíle klientů a vylepšují vztah zákazníků k maloobchodnímu prostředí, které vytváříme.“

Sarah Artis z William Martin Productions otestování služby VAS komentuje: Přišli jsme na něco, co přitáhne nové zákazníky. Tato nová služba je velice zaujala, protože většině z nich nikdy dříve žádná jiná agentura nic podobného nenabídla. I naši stávající klienti byli touto službou nadšeni. Výsledky testů potvrdily, že na tiskových reklamách, které jsme navrhli, spotřebitele na prvním místě zaujme požadované klíčové sdělení.“
Reklamní agentury se ke službě VAS přihlašují pomocí zabezpečeného webového portálu. Službu lze snadno začlenit do běžného pracovního režimu každé společnosti. Není nutné nic instalovat do počítače a po registraci lze aplikaci používat buď na základě předplatného, nebo jednotlivou platbou za každé její využití. Více informací o službě a přístup k vyzkoušení služby zdarma naleznete online na www.3M.com/VAS.


Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS