Novinka člena POPAI CE
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkovat atmosféru velikonočního období přímo v prodejnách.
„Chtěli jsme našim zákazníkům představit velikonoční cukrovinky tak, aby je vystavení upoutalo a přispělo k atmosféře jarních svátků. Značka Orion je na našem trhu již více než sto let. Spojení s tradičními svátky je tedy jen přirozené,“ Jakub Krupička Channel Development Specialist ze společnosti Nestlé.
Výslednému paletovému konceptu vévodí dominantní prvky. Je jím velikonoční zajíc v nadživotní velikosti a maketa velkého proutěného koše, na které zákazníci reagují velice pozitivně. „Tyto prvky na nakupující opravdu působí jako magnet, chtějí si je prohlédnout, osahat,“ doplňuje Tomáš Žáček ze společnosti DAGO, která vystavení pro Nestlé realizovala. Dle jeho slov je zapojení dalších smyslů při nakupování klíčové a napomáhá výslednému dojmu z vystavení.
Velikonoční čtyř a šestipaletí patří do série nové generace prémiovějších vystavení, která Nestlé již využívá. Chce se tak více přiblížit zákazníkům na prodejní ploše, přináší více atmosféry a také pobavení při kontaktu s nabízenými produkty. Samozřejmostí jsou kvalitní materiály (v tomto případě se jedná o laminové desky, prvky z lycry a skutečné proutí) a precizní zpracování do těch nejmenších detailů.
Velikonoční branding výrobků Orion je pro zákazníky připraven na prodejnách GLOBUS.
________________________________________________________________________________________________
Kontakt: Kateřina Veitová, katerina.veitova@adison.cz, tel.: + 420 732 906 281
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS