Systém polo autonomních showroomů se vzdálenou zákaznickou podporou, který propojuje svět e-commerce a kamenných obchodů.
R.A.R.E (Remote Assistant Real Experience) je systém pro provoz showroomu, který využívá kombinaci audiovizuálních a komunikačních technologií a technologií vzdáleného přístupu. Podstatou systému je přítomnost asistenta na dálku ve fyzickém showroomu, který pomáhá zákazníkům kdekoli na světě. Díky tomuto systému se showroom stává částečně autonomním. Poradce má plný přehled a kontrolu nad showroomem, pomáhá zákazníkovi v samoobsluze a při testování výrobků, které jsou fyzicky vystaveny v prodejně. Komunikace je hladká a zcela přirozená a hranice mezi vzdálenou a fyzickou obsluhou se stírají.
Jak systém funguje z pohledu zákazníka?
Zákazník si produkt vyhledá na internetu. Když zjistí, že má možnost si ho vyzkoušet v polo autonomním showroomu, rezervuje si schůzku. Poradce se zákazníkem po telefonu probere termín schůzky, aby mu vše vysvětlil, zodpověděl otázky a maximalizoval komfort během návštěvy. Poté je zákazníkovi udělen přístup, tedy kód, který mu umožní vstoupit do showroomu. Ve stanovenou dobu zákazník zadá kód, otevře dveře, vstoupí a na velkém monitoru uvidí vzdáleného poradce v měřítku 1:1. Po přivítání začíná zážitková návštěva jedinečného showroomu.
Zákazník má možnost výrobek vyzkoušet, osahat materiál, získat představu o tom, jak výrobek funguje, může klást otázky a hovořit s poradcem. Na dalších monitorech se zobrazuje prezentace s podrobnostmi o výrobku. Zákazník se s výrobkem důkladně seznámí, aby si byl jistý, že si objedná podle svých představ a přání. Objednávky lze zadávat přímo na místě a výrobek bude doručen na adresu zákazníka.