Becherovka shop-in-shop oslovuje pasažéry Letiště Václava Havla a cílí na jejich smysly

Vloženo: 2.9.2020

Novinka člena POPAI CE

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Svůj nový shop-in-shop, který zhotovila in-store komunikační agentura Dago, umístila na frekventované místo na letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

 

Becherovka tímto shop-in-shopem cílí především na zahraniční turisty. „Cílovou skupinou jsou všichni zahraniční návštěvníci, kteří si chtějí z České republiky odvézt něco tradičního a autentického. Dárek, o který se mohou podělit se svými přáteli, a sdílet tak zážitky z návštěvy České republiky. Kromě lahví nabízíme i velkou nabídku dárkových balení s brandovanými předměty, jako jsou například skleničky a kalíšky. Další cílovou skupinu tvoří čeští turisté, kteří cestují do zahraniční a zapomněli si zabalit do kufru nějaký český suvenýr jako dárek,“ vysvětluje Kateřina Kleslová, exportní brand manažerka Becherovky z Jan Becher Pernod Ricard.

 

Kolemjdoucí okusí vůni bylin

Design shop-in-shopu je důmyslně koncipován. Zaměřuje se především na smyslové vnímání nakupujících. „Víme, že zákazníci nakupují všemi smysly. Dostanou-li se do přímé interakce s prodávaným zbožím, zvyšuje se pravděpodobnost, že ho vloží do košíku. S tímto faktem jsme pracovali u tohoto shop-in-shopu ve všech směrech. Umístili jsme na něj skleněné koule a karafy se sušenými rostlinami, k nimž lze přivonět, a ‚okusit‘ tak směsi bylin, ze kterých se nápoje od Becherovky připravují,“ říká Miroslav Obrátil z agentury Dago, která shop-in-shop zhotovila.

 

Tvůrci shop-in-shopu se snažili co nejvíce promítnout do jeho designu informaci o tom, že jde o čistě 100% přírodní produkt. To navazuje na identitu značky, vystihuje její podstatu a pomáhá jí vyniknout oproti konkurenci. „Využili jsme k tomu přírodních materiálů a rostlin. Nechybějí ani poutavé detaily, jako je třeba zážitkový koutek, kde mohou zákazníci obchodu poznat Becherovku zblízka,“ uvádí Kateřina Kleslová.

 

V shop-in shopu mají zákazníci k dispozici také tablet, který jim poskytne všechny důležité informace nejenom o Becherovce, ale i o všech výrobcích z portfolia Jan Becher Pernod Ricard. „Je nezbytné, abychom do podpory v místě prodeje neustále přinášeli inovace a nejnovější trendy. Musíme držet krok s digitálními technologiemi. Proto jsme na shop-in-shop umístili tablet, díky němuž se cestující mohou seznámit s nabídkou propagovaného zboží ve všech světových jazycích,“ popisuje Miroslav Obrátil z Daga.

 

Přísná bezpečnostní nařízení nebyla problém

Celý shop-in-shop, který sestává ze dvou menších ostrovů a hlavní stěny, zdobí různé dekorativní prvky, jako jsou například závěsné květiny, popínavé rostliny, podsvícení či zarámované plakáty, které vytvářejí prémiový dojem.

 

Při koncipování vystavení museli tvůrci brát v potaz také bezpečností nařízení, která jsou pro letištní prostory typická. „Propagace v podobných místech je vždy velkou výzvou, a to kvůli způsobu prezentace produktů a volbě stavebních materiálů,“ upřesňuje Kateřina Kleslová. „Dbali jsme na to, aby každá z částí vystavení těmto předpisům plně vyhovovala. Do cesty se nám doslova postavil také nosný sloup, který jsme nakonec do celého konceptu vhodně zakomponovali,“ doplňuje Miroslav Obrátil.

 

 

 

      

 

Shop-in-shop bude na pražském letišti v Ruzyni stát dlouhodobě. Podpora prodeje pokračuje i přes menší počet cestujících, kteří jím kvůli současné situaci projdou.

____________________________________________________________________
Kontakt: Tomáš Fridrich, tomas.fridrich@adison.cz, tel.: +420 723 180 727

 

 

DAGO, s.r.o.

Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS