Novinka člena POPAI CE
Novými trendy současnosti jsou zdravější životní styl, rostoucí tlak na časovou efektivitu, zájem o rostlinná jídla a v neposlední řadě roste zájem o šetrný přístup k naší planetě.
Vizí Bonduelle je pomáhat lidem dosáhnout zdravějšího životního stylu tím, že zodpovědně vyrábí zdravé rostlinné potraviny, které jsou chutné, rychlé na použití a dostupné všem kdykoliv a kdekoliv.
Bonduelle reaguje na tyto trendy a naplnění své vize, a proto Vám představuje novinku Légumio – luštěniny a zeleninu v nové formě!
V říjnu 2019 Bonduelle uvedlo na trh novinky novinku Légumio - luštěninové těstoviny a Légumio – zelenina v omáčce.
Légumio luštěninové těstoviny jsou ve třech variantách: Légumio penne, které tvoří 95 % červená čočka a 5 % mrkve, Légumio rigatoni, vyrobeny z 95 % hrachu a 5 % cukety a Légumio fusilli, které obsahují 80 % cizrny a 20 % kukuřice. Výhodami těchto luštěninových těstovin je nejen skvělá chuť ale také fakt že jsou:
Co by to však bylo za těstoviny bez pořádné omáčky. Vychutnat si můžete i Légumio - zelenina v omáčce s velkými a šťavnatými kousky zeleniny. Vyzkoušet můžete Légumio směs zeleniny s lilkem, připravenou v omáčce s tymiánem nebo Légumio směs s cuketou s olivami. Kdo má rád více krémové omáčky, ideální volbou je Légumio se žlutou cuketou a smetanou. Všechny tři omáčky tvoří 50 % omáčka a 50 % kousky zeleniny.
V lednu a únoru, kdy proběhla hlavní vlna komunikace Légumia, byla nepřehlédnutelná kampaň v pražském metru, kde se s Vámi Légumio vozilo na všech třech linkách, přesně podle barvy těstoviny a dané linky metra. Červené penne se vozily na červené lince C, zelené rigatoni na zelené lince A a žluté ve žluté lince B.
Druhou kampaní na podporu zdravého životního stylu a pohybu byly letáčky nalepené na skříňkách v šatnách ve fitness centrech. Légumio těstoviny byly zobrazeny jako animované postavičky při různých cvicích. Postavička Fusilli byla zobrazena v běhu na běžícím páse a postavička Rigatoni zvedala těžké činky. Chybět nemohla ani jogínka Penne, která vyjadřovala balanc.
Tato kampaň poté v únoru pokračovala i ve vybraných prodejnách moderního trhu a byla zobrazena pomocí různých POS materiálů, a také na sociálních sítích pomocí dynamických gifů.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS