Český výrobce reklamních poutačů Jansen Display přechází pod americký Sign-Zone

Vloženo: 5.10.2018

Novinka člena POPAI CE

Skupina Jansen Display, která je předním evropským výrobcem reklamních poutačů pro místo prodeje, přešla od 1. října kompletně pod americkou společnost Sign-Zone, LLC. Nový vlastník by měl do firmy přinést další investice, rozšířit produktové portfolio firmy, a především zajistit značce Jansen Display výraznější podíl na zaoceánském trhu.

„Pro firmu, kterou jsme před 23 lety založili, představuje partnerství se Sign-Zone skvělou příležitost k dalšímu rozvoji. Po jednáních s jinými potenciálními investory jsme právě u této společnosti našli synergii jak ve strategické, tak i osobní rovině. Věříme, že vzájemné propojení bude přínosné pro obě značky i jejich zákazníky,” shodují se Petr Rokůsek a Sebastian Jansen, předchozí majitelé a zakladatelé Jansen Display.


Nová oblast služeb: tisk spolu s reklamním poutačem

Společnost Jansen Display v minulosti proslavily především ikonické hliníkové klaprámy na plakáty. V posledních několika letech se firma zaměřila také na rozvoj digitálního segmentu, nicméně největší část produkce stále představují různé formy hliníkových poutačů. Právě je by společnost v brzké době měla doplnit navazujícími službami tisku plakátů a reklamních ploch.

„S ohledem na specializaci společnosti Sign-Zone se toto rozšíření našich služeb přímo nabízí. Nově tak zákazníkům budeme moci nabídnout komplexní balíček. V rámci objednávky nám rovnou zašlou i tisková data, takže ve výsledku dostanou poutač i vytištěné plakáty v jenom balíku. Celý proces tak pro ně bude jednodušší, odpadne jim jednání s dalším dodavatelem,“ přibližuje dlouholetý CEO skupiny Jansen Display Vít Zajíček. Podle něj má Sign-Zone právě s tímto konceptem na americkém trhu velmi dobré zkušenosti.

V souvislosti s rozvojem nových služeb by ve společnosti měla vzniknout nová pracovní místa. Vedení firmy si od rozšíření služeb slibuje také nárůst obratu. Ten v uplynulém roce dosahoval bezmála půl miliardy korun.


Propojení amerického a evropského trhu

Dalším důsledkem uzavřené akvizice by mělo být výraznější pronikání obou firem na regionální trhy. Sign-Zone, která má výrazné postavení na americkém trhu, do svého portfolia nově zařadí produkty Jansen Display. Jansen Display na oplátku prostřednictvím svých sedmi poboček pomůže Sign-Zone prosadit se v Evropě.

„Jansen Display si za roky svého fungování vydobyl skvělé místo na trhu s kvalitními propagačními systémy a poutači. Z akvizice do platformy Sign-Zone tak máme upřímnou radost a těšíme se na intenzivní spolupráci. Věříme, že koncept propojení prodeje tradičních produktů a tisku bude na zdejším trhu stejně úspěšný jako v USA,“ uvedl John Bruellman, CEO Sign-Zone.

Sign-Zone spolu s Jansen Display jsou nyní členy mezinárodní finanční skupiny Pfingsten.


O společnosti Jansen Display

Společnost Jansen Display byla založena v České republice v roce 1995. Je výrobcem a prodejcem reklamních poutačů. V roce 2003 byla otevřena první zahraniční pobočka v německém Kolíně. Firma se postupně dále rozrůstala a v současnosti provozuje síť poboček v sedmi zemích Evropy. Centrální sklad o výměře 4000 m2 sídlí od roku 2011 v severočeském Přestanově, odkud se expedují zakázky do celého světa.

Specializací Jansen Display je vývoj, výroba a prodej POS reklamy, výrobků z hliníkových profilů jako např. klaprámů, informačních vitrín i reklamních stojanů a v posledních letech také digitálních poutačů. Obrat skupiny Jansen Display v roce 2017 přesáhl 18mil EUR.

Bližší informace naleznete na www.jansen-display.com.

Podrobné informace o novém vlastníkovi Sign-Zone najdete na www.signzoneinc.com.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS