Co je Retail Management?

Vloženo: 8.10.2019

Obchod prochází dynamickým obdobím změn. Online prodeje rostou a kamenné prodejny musí reagovat na novinky, které s tím souvisí.

Retail Management pomáhá obchodníkům jednodušeji řídit celý proces a to od momentu přípravy půdorysů, přes definování kategorií a sortimentu, přípravu planogramů, kalkulaci objednávek, tisk cenovek,…. A to vše na jednotné komunikační platformě, kde je možné si interaktivně předávat informace s dodavateli, zaměstnanci i externími subjekty.

Proces Retail Managementu začíná plánováním prostoru, sortimentu a vystavení. Optimalizace těchto třech kroků je základem Space a Category Managementu. Retail Management rozšiřuje Space a Category Management o další nástroje, které jsou součástí komplexního řešení. Všechny prvky Retail Managementu jsou součástí platformy nutné pro rychlou a pohodlnou komunikaci odkudkoliv.

Zaměstnanci, pracovníci poboček i centrály, dodavatelé i externí firmy mohou komunikovat v bezpečném prostředí přizpůsobeném potřebám jednotlivých procesů.

Retail Management je založen na mapování optimálních procesů v obchodě a na tomto základě jsou vyvinuty nástroje, které propojují dané procesy tak, aby byly co nejvíce intuitivní a pohodlné pro uživatele.

Optimální procesy potřebují optimální nástroje. Retail Management je pokročilý a inteligentní způsob, jak zdokonalit chod retailu.

 

Celý článek v nezkrácené podobě naleznete na blogu Quant – Intelligent Retail Management členské společnosti ExTech.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS