Colu od Birellu najdou zákazníci v obchodech pod kohoutem

Vloženo: 25.6.2020

Novinka člena POPAI CE 

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat. Zhotovila ho in-store komunikační agentura Dago.

 

První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.

 

Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který tvůrci brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. „Vystavení má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají,“ popisuje projektová manažerka z agentury Dago Markéta Čichovská, která design a výrobu regálového čela řídila.

 

Kohout měl být původně statický


Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.

 

Výrobce na tomto regálovém čele využil laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. „Zakomponovali jsme do něj větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků. Zhotovili jsme ho v 18 kusech a umístili do prodejen řetězce Tesco,“ doplňuje Markéta Čichovská z Daga.

 


Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shoppercentrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z Daga pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.

 

Cola od Birellu

  • Kolový oříšek má hořkou chuť a obsahuje kofein. Obyvatelé západní Afriky ho dodnes žvýkají a používají na doplnění energie a povzbuzení. V lidové medicíně se využívá na léčbu poruch trávení a v kombinaci s medem jako lék proti kašli.
  • Cola od Birellu je od března k dostání v běžné síti prodejen v plechovkách o objemu 500 ml a v PET lahvích o objemu 400 ml. Doporučená cena obou variant je 19,90 Kč. K dostání bude i na výčepu ve vybraných hospodách a restauracích.
  • Spolu s Colou lze ochutnat i další letošní novinky od Birellu, a to Citronádu, Bezovku nebo Ledový čaj s broskví.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS