Novinka člena POPAI CE
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in‑store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. Komunikační agentura Dago letos získala ocenění hned v šesti kategoriích.
Nejvyšší počet bodů v kategorii potraviny si odnesl shop in shop s názvem Domácí kavárna. Realizace byla vytvořena na míru společnosti Nestlé pro prezentaci kompletního sortimentu kávy. Kontrastní barvy vystavení od sebe elegantně oddělují brandy Starbucks a Nescafé Dolce Gusto. Čistota provedení, kombinace prvotřídních materiálů a reálný jutový pytel plný zrnkové kávy přímo zvou k vypití šálku kávy.
V kategorii nealko nápojů uspělo vystavení pramenité vody Natura. Dominantou celého vystavení je věrně vyobrazený pramen, v srdci kterého bublá a zurčí životodárná tekutina. Dalším efektním prvkem jsou reálné větvičky borovice, jež vystavení doplní o příjemný čichový vjem. Čistota a úzké propojení s přírodou jsou z realizace patrné na první pohled.
Dalším oceněným projektem byl shop in shop pro medovou novinku značky Božkov. Rumový likér Božkov Republica Honey snoubí nasládlou chuť třtinových rumů a lahodného včelího medu s jemným dozvukem mléčných karamelek. Do této nálady je laděno i vystavení, které si pohrává se šestiúhelníky znázorňujícími medové plástve. Celkový dojem je pak umocněn decentním barovým pultem v černé barvě, který zdobí zlatá láhev tohoto nápoje.
Stejně jako v loňském roce uspěla i letos realizace elektrických zubních kartáčků a zubních past Oral-B iO. Ta prezentuje aktuální novinky této řady. Technická dokonalost a čistota je umocněna elegantním kontrastem černé barvy a bílého loga. Vystavení je doplněno o praktické podsvícení edukace a o zrcadlový rámeček. Sofistikovaný vzhled je umocněn fialovou světelnou aurou, která zvedá vnímanou hodnotu vystavení.
Mezi hračkami se blýsklo vystavení značky Lego, které potěšilo milovníky aut a dalších vozidel. Z kartonového stojanu vytvořeného na míru této edici si na všechny kolemjdoucí brousí zuby neodolatelně barevný Monster Truck, který na sebe strhne pozornost díky světelným diodám, blikajícím světlům a zvuku řvoucího motoru.
V kategorii pet food vyhrál endcap společnosti Mars Czech prezentující hned čtyři jeho brandy – Pedigree, Dentastix, Sheba a Dreamies. Vystavení ocení majitelé domácích mazlíčků, kteří najdou na jednom místě vše potřebné. Realizace je pomyslně rozdělena na dvě poloviny – první část je zaměřena na produkty pro psy, v druhé sekci jsou umístěny výrobky pro kočky. Ve stejném duchu jsou laděny i prvky vystavení –dřevěný model psa a elegantní kočka realizované pomocí 3D tisku.
_______________________________________________________________________________________
DAGO, s.r.o.
Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS