Dejte prodejně nezaměnitelnou atmosféru

Vloženo: 25.6.2018

O opakovaném nákupu rozhoduje řada faktorů. Není to jen skladba sortimentu a ceny. Roli hraje i vzhled prodejny. Vytvořit interiér, který naplní očekávání zákazníků, nebývá jednoduché. Základním předpokladem je tak stvořit prodejnu s atmosférou, kde by se nakupující cítili dobře.

                                       

Navození správné atmosféry prodejny je jeden z klíčových faktorů, které stimulují zákazníky

k uskutečnění nákupu. Je důležité, aby se zákazník, ideálně již při vstupu do prodejny, cítil dobře a dostal pořádnou dávku pozitivních emocí. „Zákazník takovou atmosféru

totiž vnímá všemi smysly,“ poukazuje Anna Brůžková, projektová manažerka společnosti Dago.

První dojem ovlivní celý nákup

Atmosféra v prodejně se přímo odvíjí od správně použitého osvětlení, materiálů, rozmístění nábytku a interiérového vybavení. Jde především o nalezení vzájemné souhry a harmonie všech těchto prvků, což je hlavní myšlenka obecně interiérového, respektive in-store designu. Jak podotýká Radomír Klofáč, CEO společnosti Moris design, celek pak

musí být jednoznačně identifikovatelný se značkou a vyvolat v lidech zážitek, který budou chtít brzy opakovat.

První dojem, který zákazník získá hned při vstupu, ovlivní i celý jeho nákup. „Pomocí jednoduchých barevných kombinací stěn, podlah a obchodního zařízení spolu se správným osvětlením nejen úseku, ale i celé prodejny je možné zákazníkovi vytvořit tu správnou atmosféru pro jeho nákup,“ vzkazuje Veronika Šataníková, obchodní ředitelka společnosti intaPlastic. A za pravdu jí dává Marek Dressler, jednatel společnosti Plus Kontakt, podle

kterého je atmosféra prodejny ta nejdůležitější součást (vedle nabízených kvalitních produktů), jak dosáhnout úspěchu: „Oprýskané regály, hlučné chladicí vitríny a stále zamračený personál je ta nejrychlejší cesta ke krachu. Zákazník musí mít pocit,

že se vše děje kvůli němu, a to jde ruku v ruce s kvalitním designově zajímavým vybavením, příjemnou hudbou, vůní rozpečeného pečiva a v neposlední řadě s usmívajícím se personálem.“

Celý text článku, který byl publikován v odborném měsíčníku  Zboží&Prodej  2/2018, najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Dejte prodejně nezaměnitelnou atmosféru (705,14 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS