V rámci certifikovaného kurzu základů in-store marketingové komunikace určeného pro začínající marketéry byly členy naší sekce uskutečněny dvě přednášky z oblasti digitální komunikace.
S první z nich vystoupil Aleš Štibinger, který hovořil o tématu multisenzorické komunikace, smyslového vnímání a jeho vlivu na chování zákazníka. Ve druhé přednášce hovořil Jan Slavík o digitální komunikaci v místě prodeje, kde se zaměřil na popis aktuálních výzev retailu a jak k jejich řešení může přispět digitální komunikace. Obě dvě prezentace naleznou členové DIGI sekce v jejich sdílené složce. Uvítáme, pokud budete mít nějaké doplnění nebo poznámky k prezentacím a podělíte se o ně. Můžeme takto obsah našich prezentací vylepšovat nebo rozšiřovat. Rozšířený kurz bude pravděpodobně následovat v příštím roce. Nicméně, témata prezentací jsou probírána celoročně při výuce na univerzitách (pod vedením Daniela Jesenského) a také se připravuje kniha o marketingové komunikaci, kde bude část věnována digitální komunikaci.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS