Digitální komunikace na obchodech: Novinky, co upoutají pozornost zákazníka

Vloženo: 13.4.2023

Novinka POPAI CE

Přejeme krásný jarní den. Přinášíme vám novinky ze světa digital signage. Pokud by vás zaujali stejně tak, jako nás, neváhejte se nám ozvat na dex@digiexperience.cz.

 

Transparentní LED displej: Upoutejte pozornost zákazníka při zachování průhledu do prodejny

 

 

 

 

 

Hlavní specifikem nového transparentního LED displeje HikVision je vysoká transparentnost – až 70 %, která umožňuje zákazníkovi prohlédnout skrz displej, a zároveň sledovat i přehrávaný digitální obsah. Řešení je vhodné pro interiér prodejny, kde potřebuje být zachován i průhled do dalších částí a ideální je řešení zejména pro výlohy. Umožňuje totiž přehrávat digitální obsah při současném zachování průhledu do prodejny.  Tyto LED displeje jsou určené pro vnitřní i venkovní použití, nabízejí vysoký jas a 120° široké zorné pole a zajišťují tak skvělou viditelnost právě ve výlohách. Displeje jsou mimořádně variabilní a dají se kreativně spojovat a přizpůsobit jakýmkoliv požadavkům na obsah i prostor. Lze tak vytvořit, jakkoliv velkou plochu v nespočetně možný tvarech. Transparentní LED displej se řadí mezi TOP novinky digitálních zobrazovačů roku 2023 a k dodání je od listopadu 2022.

 

 

LED Poster displej: All-in-One Design

 

 

LED Poster Display je profesionální monitor s vestavěným počítačem integrovaný do vlastního stojanu. Díky magnetickému rámu lze rám sundat a bezproblémově propojit několik LED Poster Displays dohromady.

 

 

Digitální LED Poster Display je ideální pro retail, akce, veletrhy, výstavy a jsou taktéž perfektní volbou do nákupních center, showroomů a na letiště. LED Poster Display je cenově dostupnou variantou, který plně nahrazuje papírový ROLL-UP a svým digitálním obsahem zvyšuje prodej.

 

LED shelftalker

LED shelftalker je jedinečný marketingový nástroj pro upoutání pozornosti zákazníka a zvýšení prodeje. LCD panel, který je upevněn na polici s produkty a umožňuje prezentovat informace o produktu – ať už je to cena nebo např. složení produktu nebo image video. Jsou vhodné především pro maloobchodní řetězce. Pro zobrazení cen se tak objevují zejména u zboží, u nějž se častěji mění cena. 

 

 

Digitální zobrazení cen/ marketingový obsah na prodejně upoutají pozornost zákazníků, upozorní na produkt a také výrazně rozšíří možnosti retailera v rámci realizace marketingové politiky. Pomáhají efektivně komunikovat – umožňují jiný způsob, jak oslovit zákazníky. Digitální shelftalkery mohou zvýšit tržby až o 40 % a zároveň se marketingové náklady na propagaci snižují až o 20 %.*

* https://zen.yandex.ru/media/id/5ecca1ee6f66a73416328443/the-new-product-led-shelftalkers-for-store-windows-sales-growth-up-to-40-5ecca3bc2c0fea2ffe95d8eb  

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS