Digitální reklama přináší nový trend

Vloženo: 20.2.2018

Novinka člena POPAI CE

Dle statistik společnosti Jansen Display se v oblasti reklamy rozvíjí nový trend. Zatímco ještě v roce 2016 byly na vrcholu klasické reklamní nosiče typu klaprámy a reklamní áčka, v roce 2017 a 2018 jsou číslem jedna prémiové produkty.

“Značný nárůst vidíme například u vitrín, jejichž prodej meziročně roste o 11,5 %,” říká Jiří Hubka, obchodní ředitel společnosti a dodává, že momentální boom zažívají světelné produkty s meziročním růstem 9,5 % a digitální nosiče s meziročním růstem až 104 %. Tento trend jasně ukazuje, že firmy změnily nákupní strategii reklamních nosičů a místo levnějších nosičů investují do prémiových světelných a digitálních produktů. Reklama na těchto novinkách více zaujme a jejich technologie přináší zcela nové možnosti prezentace.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS