Novinka člena POPAI CE
V Pivovarech Staropramen si uvědomujeme, že pro hospodu je stěžejní nejen kvalitně ošetřené pivo, dobré jídlo a servis, ale že konzumenti od její návštěvy stále častěji očekávají i něco navíc.
Harmonikář, pivní pasy s možností výhry zajímavých cen, fotbálek, pub kvízy, ale i oblíbený insta fotokoutek, netradiční focení “do pěny od piva” či DJ a show se saxofonistou. To je jen stručný výčet aktivit, které nabízí společnost Pivovary Staropramen. Zážitky se přizpůsobují celkové marketingové komunikaci značek a samozřejmě také typu dané provozovny.
„Prakticky každá pivní značka z našeho portfolia má svou specifickou podporu v oblasti HORECA. Nejen ty, které přímo vaříme jako Staropramen, Ostravar a další, ale i ty zahraniční, které distribuujeme jako je Corona či Guinness,” říká Kateřina Schneiderová, z oddělení Trade marketingu a dodává:
„Jsme moc rádi, že se zážitkový marketing vrací opět k našim zákazníkům. Promotýmy a doprovodný program správně přizpůsobený cílové skupině je přesně to, co by mělo pomoci prodloužit dobu, kterou návštěvníci stráví v restauračních zařízeních. Z hlediska marketingové komunikace pomáhá zážitková platforma budovat povědomí jak o značce, tak o samotné provozovně a to jak před samotnou akcí, tak v jejím průběhu i po jejím skončení například prostřednictvím obsahu na online mediích. Věříme, že po dlouhé pauze zaviněné koronavirovou pandemií přichází období, které zážitkům v restauračních zařízeních bude přát a strategii podpory budeme moci rozvíjet i v příštích letech. “
Následující akce
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS