Přemýšlíte o tom, jak dosáhnout lepší, významově bohatší, výstižnější, smysluplnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikace v místě prodeje? Nefunguje Vám POP komunikace tak, jak byste si představovali? Či tam občas, možná nepochopitelně, v kontextu celkového konceptu kampaní, něco tzv. drhne? Možná je čas přizvat k tvorbě kampaně už od jejího počátku obor zvaný sémiotika.
Sémiotika analyzuje kódy v komunikaci a zaměřuje se na mapování významu značek a konzistenci jejich komunikace ve specifických kulturních kontextech. Studuje sdělení, obrazy, barvy, symboly, zvuky a kulturní relevanci sdělení v marketingové komunikaci. Systém sémiotických přístupů přináší nové a originální příležitosti také k optimalizaci účinnosti in-store komunikace, kdy pomáhá využít v rámci POP komunikace správné obsahy, které zákazníky zaujmou a zvýší tak šanci prodat.
„Jde o metodu, která pracuje s kulturními koncepty a umožňuje chápat to, co mnohdy neumíme popsat,“ říká Andrea Vozníková, členka výkonné rady POPAI CE a consumer insights shopper leader výzkumné agentury Nielsen, která na kongresu Samoška představila konkrétní příklady ze Sémiotického průvodce. Ten v letošním roce vydala POPAI CE, středoevropská pobočka světové asociace POPAI.
Celý článek, který byl publikován v odborném časopise Zboží a Prodej, najdete v příloze.
Efektivitu pomůže zvýšit sémiotika (276,89 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS