IGY OPENING - KRIZOVÁ KOMUNIKACE V RETAILU

Vloženo: 15.1.2018

Novinka člena POPAI CE

Do klientského portfolia WELLENu patří již pět obchodních center skupiny CPI. Nově zrekonstruované IGY v Českých Budějovicích oslovilo WELLEN krátce před otevřením, kdy se potvrdila obava, že řada prodejen nebude na první návštěvníky v den openingu připravena. WELLEN navrhnul informovat zákazníky předem, na rovinu a vzniklé nepohodlí jim kompenzovat zábavou.

Krizový komunikační koncept byl rozdělen do dvou etap. První „informativní“ fáze proběhla před samotným otevřením centra. Původní grafické materiály doplnily přelepky se zprávou o pokračující uzavírce části prodejen. Druhá fáze „upoutání pozornosti k pozitivům“ odstartovala spolu se slavnostním openingem. Zaslepené prodejny se změnily v herní a komunikační prostor, kde si zákazníci mohli vyzkoušet práci stylisty, přidat se k rekordu v pletení nejdelší šály nebo využít vlastní kreativitu a s dětmi zdobit nebo vymalovávat. Jiné plochy vybízely k vyjádření názorů a očekávání, další pak k edukaci. Nikde nechybělo upřesnění, kdy a na co se zákazník může v daném prostoru těšit. Kde nebyl termín předem znám, mohli jej zákazníci tipovat o ceny.

Slavnostní otevření proběhlo dle plánu a lidé se jej zúčastnili v hojném počtu.  Spontánní zapojení návštěvníků do připravených aktivit pomohlo zmírnit zklamání ze stále zavřených prodejen. Sázka na upřímnost, zábavu a interakci se zákazníky se vyplatila.

Více ukázek naší práce: www.wellen.cz

Kontaktujte nás: info@wellen.cz

Sledujte aktuální RETAIL trendy na našem blogu: www.retailblog.cz

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS