In-store projekty mladých talentů se představí již po sedmnácté

Vloženo: 27.3.2023

Dlouhodobý projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD úspěšně spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci a prezentuje práce mladých talentů v oboru komunikace v retailu. 

 Letos probíhá již 17. ročník soutěže, kdy studenti soutěží o nejlepší návrhy projektů v retailu dle zadaných briefů od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.

 

Partnery soutěže POPAI STUDENT AWARD 2023 jsou společnosti:

Coca-Cola HBC pro kategorii Nejlepší grafický 2D návrh,

Plzeňský Prazdroj  pro kategorii Nejlepší design POP materiálu (3D),

Nestlé Česko pro kategorii Nejlepší návrh in-store komunikační kampaně.

 

Pro soutěžící i zadavatele reklamy je soutěž jedinečnou příležitostí k navázání spolupráce prostřednictvím zajímavých a kreativních návrhů studentů – budoucích profesionálů v našem oboru. 

Mezi soutěžícími minulých ročníků byli například studenti z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, z Vysoké školy kreativní komunikace, ze Střední umělecké školy v Ostravě, ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové, ze Střední školy mediální grafiky a tisku i ze Střední odborné školy multimediálních studií v Poděbradech. 

Ocenění vítězům soutěže budou slavnostně předána v rámci POPAI DAY 2023, který se uskuteční 23. listopadu 2023 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

Podívejte se na informace o právě probíhajícím ročníku soutěže i na vítězné práce loňského ročníku vč. katalogu všech soutěžních prací

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS