Novinka člena POPAI CE
Northeim, 11. července 2023 – Převzetím vedení společnosti Korneliem Thimmem v loňském roce a zahájením strategie „Thimm 2030“ učinil tento rodinný podnik významný krok. Jako symbol dalšího rozvoje vstupuje společnost Thimm se svou firemní značkou a kulturou do nové generace.
V uplynulých měsících se zaměstnanci zamýšleli nad tím, co vlastnětvoří značku Thimm: Technologický náskok, udržitelnost a vztah k zákazníkům jsou odedávna důležitými pilíři podnikové identity. „Věnujeme čas pochopení našich zákazníků a nacházíme pro ně nejjednodušší a nejlepší řešení. Naši zákazníci jsou vždy v centru pozornosti a usilujeme o to, abychom obaly pro jejich výrobky zlepšovali. Pro obě strany je to vždy dobrý pocit,“ říká Kornelius Thimm, CEO společnosti. Tento pocit vyjadřuje od této chvíle slogan „When simplicity feels good. It’s THIMM time“. Co to pro společnost a jednotlivé pracovníky znamená, přiblížil Kornelius Thimm osobně zaměstnancům na každé pobočce.
Jako symbol dalšího rozvoje společnosti bylo vytvořeno nové logo. Nová prezentace značky je navíc doplněna o novou webovou stránku thimm.com a výraznou reklamní kampaň. Tato kampaň se věnuje tématům trhu spotřebního zboží se zaměřením na inteligentní a udržitelná obalová řešení. V dlouhodobém horizontu plánuje společnost v rámci strategie růstu „Thimm 2030“ další významné kroky ve svém vývoji.
Jak stručně popisuje Kornelius Thimm: „V jádru zůstává společnost Thimm věrná svým kořenům: Jsme rodinná firma s výrazným zaměřením na zákazníky. V budoucnu zajistíme ještě více zjednodušování, a proto se od nynějška řídíme mottem: When simplicity feels good. It’s THIMM time!“
O společnosti Thimm
Společnost Thimm je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2 500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a České republice a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS