Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu

Vloženo: 11.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechala instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandise produkty. Realizace vystavení se ujala společnost DAGO ve spolupráci s agenturou POS Media.

„Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s, nejstarší registrované palírny na území USA, a efektním způsobem nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky,“ říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman. Dodává, že hlavním požadavkem na realizaci bylo prémiové provedení, které zaujme na první pohled svojí výjimečností, a tak prospěje nejen prodeji, ale i značce samotné.

Výsledkem jsou atraktivní moduly navozující atmosféru tradiční destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace a s dominantním prvkem 3D figuríny přímo uvnitř regálu a poličkami na promo předměty. „Jedná se o realizaci, která svým originálním a prémiovým provedením dokáže velmi dobře získat pozornost zákazníků a pozitivně ovlivnit jejich naladění. Kombinujeme v ní několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších,“ popisuje Matěj Lindovský ze společnosti DAGO, která za realizací stojí.

Moduly Jack Daniel’s čekají na zákazníky v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celé České republice až do konce října.

Kontakt: Kateřina Veitová, katerina.veitova@adison.cz, tel.: + 420 732 906 281

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS