Seminář se bude věnovat novému pohledu, novým nástrojům a technologiím, které pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu. V době, kdy dochází k významným změnám v této oblasti.
Akce se uskuteční 19. 4. 2018 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1
Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Jí, jemu, všem. A vyhodnocujeme dostatečně? Nebo jinak: máme dostatek relevantních nástrojů na vyhodnocení? A chceme to vůbec?
Program semináře představí konkrétní příklady nejnovějších systémů a způsobů vyhodnocení retailu v praxi našeho trhu, které:
Zaměříme se na otázky:
Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.
V programu semináře vystoupí:
Michal Harkabuzík, Media Proposition & Insight Manager, dunnhumby
Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA, KNOWINSTORE s.r.o.
Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios
Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA, s.r.o.
Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.
Informace o podmínkách účasti na akci a přihlášku najdete ZDE .
Seminář Jak vyhodnocovat retail v nové době (131,92 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS