Jak vyhodnocovat retail v nové době

Vloženo: 20.3.2018

Seminář se bude věnovat novému pohledu, novým nástrojům a technologiím, které pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu. V době, kdy dochází k významným změnám v této oblasti.

Akce se uskuteční 19. 4. 2018 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1

Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Jí, jemu, všem. A vyhodnocujeme dostatečně? Nebo jinak: máme dostatek relevantních nástrojů na vyhodnocení? A chceme to vůbec?

Program semináře představí konkrétní příklady nejnovějších systémů a způsobů vyhodnocení retailu v praxi našeho trhu, které:

  • ukážou, jak analyzovat a vyhodnocovat aktivity na prodejní ploše,
  • pomáhají lépe pochopit nákupní chování jejich zákazníků a vyhodnotit zákaznické chování v  reálném čase,
  • umožňují značkám zvýšit jejich vizibilitu, zlepšit prodeje i zákaznickou loajalitu.

Zaměříme se na otázky:

  • co nám umožňuje technologický pokrok v této oblasti,
  • co nabízí obchod budoucnosti, jehož mnohé technologické prvky můžete implementovat už dnes,
  • jak se můžeme inspirovat u on-line obchodů,
  • jak vyhodnocovat úspěšnost retailu, který neprodává?

 

Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.

 

V programu semináře vystoupí:

Michal Harkabuzík, Media Proposition & Insight Manager, dunnhumby

Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA, KNOWINSTORE s.r.o.

Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios

Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA, s.r.o.

Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.


Informace o podmínkách účasti na akci a přihlášku najdete ZDE .

 

Soubory ke stažení

Seminář Jak vyhodnocovat retail v nové době (131,92 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS