Jak zviditelnit vaši značku oproti konkurenci? Řešení interiérové agentury REXY pro NYX Professional Make-up

Vloženo: 25.6.2020

Novinka člena POPAI CE 

Prezentace značky v retailovém prostředí je stále velmi diskutované téma - jakou zvolit formu prezentace, jak být trendy, jak se odlišit od ostatních, jak upoutat pozornost zákazníka oproti konkurenci… Vizibilita a jasná komunikace je absolutně zásadní.

 

Příkladem nejnovějších trendů nejen v líčení je příběh globální značky NYX Professional Make-up. Oblíbená značka dekorativní kosmetiky původem z Los Angeles, která si získala světové make-up artisty a je sledována hvězdami Instagramu, top beauty vloggery, stejně jako jejich fanoušky, se rozhodla být pro své zákazníky ještě dostupnější a poprvé rozšiřuje distribuci i mimo parfumerie a vlastní butiky - nově si ji zákazníci mohou dopřát ve vybraných drogeriích oblíbené sítě Rossmann.

 

Jako formu prezentace si značka zvolila shop-in-shopy, které v českém prostředí velmi dobře fungují. Jde o vestavbu značky do prostředí řetězce vybraného obchodního partnera. NYX Professional Make-up tak v rámci drogerií Rossmann získal přesně vyhrazený prostor, který byl navržen dle mezinárodního designu značky, ale současně musel respektovat  prostředí a provoz drogerií Rossmann. Výhodou shop-in-shopů je možnost soustředění se na prodej a komunikaci vlastních produktů, jelikož provoz prodejny zajišťuje obchodní partner. Společnost REXY, full-servisová retailová agentura, musela zvládnout dodání  interiérů a zároveň požadavky na  kvalitu značky, prostředí obchodních center, ale také  koordinaci s  guidelines a provozem drogerie Rossmann. Další výhodou shop-in shopů  jsou  nižší investiční náklady při současném zachování vlastní brand identity, na druhou stranu viditelnost  značky může být v „cizím“  obchodním prostoru menší. Značka NYX Professional Make-up a digitální retailová agentura DEX Digi experience tento problém vyřešila digitální komunikací, která okamžitě upoutá pozornost zákazníka a zvyšuje vizibilitu značky.

 

Digitální komunikace  je retailovým trendem a postupně nahrazuje komunikaci tištěnou.

A to protože mezi desítkami komunikací značek v jedné řadě právě ta digitální okamžitě upoutá pozornost zákazníka a vtáhne ho do děje. Z výzkumů víme, že má o 400% více zásahů než komunikace statická.  Odráží ale i další retailový trend a tím je „Go green“. Digitál je ekologický, šetří papír i CO2, ale je i ekonomický - šetří náklady na distribuci, svoz i výrobu dekorací.

 

Jaké jsou ostatní  možnosti prezentace značky v retail prostředí a jak jsme je včetně digitální komunikace zrealizovali my ? Napište nám na: rexy@rexy.cz nebo mrkněte na naše sociální média či web REXY nebo DEX Digi experience.

 

 * zdroj: ©Arbitron Inc. And Edison Research

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS