Jaká je budoucnost ochutnávek a hostesek v covidové době?

Vloženo: 24.8.2021

Novinka člena POPAI CE

Hostesky a s nimi spojené promo aktivity zažívaly v posledních měsících výrazným útlum, v horším případě je postihl úplný zákaz. Ochutnávky, které jsou založené na osobním kontaktu mezi nakupujícím a promo týmem byly nemyslitelné. Zcela tak vymizely z prodejních ploch, zákazníci nasadili roušky a pomalu si přivykali novému „normálu“, ve kterém bylo nemožné vyzkoušet produkty přímo v prodejně. Ačkoliv všichni věřili, že tato coronavirová opatření nemohou trvat věčně, byli přesto překvapeni délkou jejich trvání. Rozvolnění přišlo až začátkem léta a cesta na prodejní plochy byla konečně volná. Některé z firem nabízející hostesingové služby využily příležitosti a již v létě jejich hostesky stály v prodejnách, jiné společnosti vyčkávaly, co se bude dít dál.

Například společnost empea CZ spadající do skupiny POS Media Group byla jednou z těch, která zareagovala okamžitě. Ve vybraných hypermarketech Albert uspořádala ochutnávku produktů Jacobs Cappuccino Specialities a v prodejnách Electro World, Datart nebo Planeo Elektro pak její hostesky nabízely k vyzkoušení nové příchutě Sodastreamu. „Zákazníci se k nim vesměs staví pozitivně. Samozřejmě jsme se obávali, jak zareagují, ale jsme příjemně překvapeni jejich reakcemi. Je znát, že z restrikcí jsme už všichni unavení a příjemné hostesky jsou vítaným zpestřením jinak „obyčejného“ nákupu“, říká Kateřina Seidlová, Event & Promo Manager ve společnosti empea CZ. „Nyní finishujeme ochutnávkovou kampaň Gromu a odezvy jsou také skvělé…“, dodává. Grom je italské prémiové gelato, jehož filozofií je, aby bylo takové, jaké se dělalo kdysi. Vyrábí se bez barviv, bez konzervantů a bez emulgátorů a jen z těch nejkvalitnějších surovin. K ochutnání bylo v průběhu léta na několika místech po Praze, od Chodova přes Arkády až po Zličín. Zákazníci mohli ochutnat, jak sorbety, tak klasické příchutě jako vanilka nebo pistácie a případně produkty v hypermarketech rovnou zakoupit.   

Ochutnávky coby nejdůvěryhodnější forma propagace produktů se tedy opět vrací a zdá se, že nezbývá než doufat, že k ní covid-19 bude tento podzim přívětivější.

 

            

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS