Jogínka v rovnováze prezentuje nové BeBe Naměkko

Vloženo: 21.9.2018

Novinka člena POPAI CE

Animované spoty mají pomoci s uvedením nového produktu řady BeBe Dobré ráno NaMěkko.

Mondelez v České republice znovu využívá personifikovanou kampaň s mluvící sušenkou.

Značka BeBe Dobré ráno při příležitosti uvedení nového produktu ze své řady NaMěkko připravila novou reklamní kampaň. V aktuálně připravených animovaných spotech představí produkt s borůvkovou příchutí personifikovaná sušenka cvičící jógu. Kampaň zaměřená primárně na cílovou skupinu žen ve věku 20-35 let plynule naváže na lednovou propagaci značky BeBe, která využívala obdobné typy kreslených vizuálů. Poprvé se objeví v říjnu a poběží v televizi, na sociálních sítích Instagram, Facebook a Youtube a videoserverech televizí Nova a Prima. Ke konkrétní podpoře prodejů chystá výrobce sušenek, společnost Mondelez, v České republice i na Slovensku také in-store aktivaci, součástí které budou i ochutnávky nového produktu ve vybraných obchodech, sekundární vystavení a POS materiály.

„Spojení jógy jako fyzicko-spirituální disciplíny usilující o rovnováhu duše a těla představené pomocí sušenky, která v kreslené podobě nabízí svůj podíl na vyvážené snídani, nám přišlo milé, vtipné a především pasující do předchozí komunikace,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno. „Práce s personifikovaným produktem v reklamě podle našich zjištění vede k její vyšší účinnosti. Ve vizuálech proto sušenka-jogínka balancuje s borůvkami na rukou, ve videu pro změnu balancují borůvky na sušence stojící na snídaňové misce či sušenka BeBe v jógové meditační pozici vede lekci jógy odehrávající se na pozadí snídaňového stolu s podzimní tematikou.“ Kampaň připravila pražská Bistro Agency patřící pod mezinárodní mediální síť Dentsu Aegis Network. Spot v češtině namluvila Jana Stryková, slovenskou verzi pak Danica Jurčová.

Značka BeBe Dobré ráno v posledních letech uvedla na trh dvě aktuálně nejvíce rostoucí řady založené na vysokém obsahu celozrnných cereálií a sušeném ovoci, oříškách či čokoládě. Řada NaMěkko prezentuje měkké sušenkové produkty, Na Tvrdo křupavé sušenky. Pod jejich křídly průběžně vznikají a jsou uváděny na trh nové produkty.

 

Kontakt

Gabriela Bechynská

corporateaffairsczsk@mdlz.com

775 038 045

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS