Novinka člena POPAI CE
Společnost Thimm navrhla individuální displej pro relaunch férové čokolády a uvedení na trh nových tyčinek od Jokolade. U druhotného umístění na POS je kladen důraz na ekologickou udržitelnost – a tento požadavek displej splňuje nejen vizuálně: Je kompletně vyroben z recyklovatelné vlnité lepenky a dá se tak snadno vrátit do recyklačního oběhu.
Když televizní osobnost Joko Winterscheidt uvedl v roce 2021 na trh vlastní čokoládu "Jokolade" s certifikátem Fairtrade, zaměřil se při její výrobě především na odpovědnost, udržitelnost a transparentnost. Mladá společnost si dala za cíl osvětlit nedostatky v kakaovém průmyslu a zlepšit výrobní podmínky.
Dva roky po uvedení prvních druhů Jokolade na trh byl rozšířen sortiment a vylepšeny stávající receptury. Se začátkem léta přináší Jokolade na trh limitovanou letní řadu a několik nových čokoládových tyčinek. Při této příležitosti chtěla společnost Jokolade posílit přítomnost značky na POS pomocí druhotného umístění a vsadila na individuálně navržený displej od Thimm.
Klíčovou roli při vývoji složitého displeje hrála udržitelnost. Displej o výšce 155 cm byl vyroben ze stabilní EE vlny z papíru testliner, který se vyrábí ze 100 % z recyklovaných vláken, tedy ze sběrového papíru. Přirozeně hnědá vnější krycí vrstva je navíc součástí designového konceptu displeje. Podstavec i zkosený zásobník s celkem šesti přihrádkami byly proto minimalisticky potištěny názvem značky Jokolade v černém provedení. Displej však přitahuje pozornost také komunikačními plochami na topperu a na barevných panelech. Tyto prvky byly potištěny metodou digitálního tisku ekologickými barvami na vodní bázi.
Topper byl vyroben tak, že jej lze pomocí dvou spojek z vlnité lepenky snadno zasunout do zásobníku. To umožňuje dlouhou životnost displeje, protože při nové akci na POS lze horní topper vyměnit několika málo pohyby. Totéž platí i pro panely v samotném zásobníku, protože ty lze ve vitríně různě uspořádat, stejně jako traye na výrobky, do kterých se vkládají různé velikosti čokoládových tyčinek.
Zadní stěna trayů s produkty, ze kterých koncový zákazník odebírá tabulky čokolád a tyčinky, je směrem dozadu mírně zkosena. To pomáhá zajistit, aby se výrobky při vyjímání nepřevracely dopředu, ale dozadu. V regálech nebo na displeji tak má koncový spotřebitel vždy zajištěn přímý pohled na přední stranu produktu.
Vývojáři společnosti Thimm proto vymysleli pro umístění trayů s produkty v displeji něco speciálního: Aby se vyrovnal úhel a traye s produkty mohly být umístěny v přihrádkách rovně, byl celý zásobník displeje zkonstruován ve stejném úhlu. To usnadňuje snadné odebírání výrobků, které jsou v displeji i dobře vidět. Zkosený zásobník displeje je upevněn na podstavci a zaručuje tak vzpřímený tvar.
Aspekt udržitelnosti se naplno projeví při likvidaci displeje: Vzhledem k tomu, že na celou konstrukci individuálního displeje je použit pouze papír a žádné další plastové díly, lze displej kompletně recyklovat.
Jokolade je značka společnosti Schoko Winterscheidt GmbH založené výhradně pro daný účel a jedná se o srdeční projekt jednatele Joka Winterscheidta, který značce propůjčil své jméno. Posláním Jokolade je dělat čokoládu kousek po kousku férovější. Tento úkol je složitý a vyžaduje vytrvalost, protože je třeba změnit zavedený systém. Pro dosažení cíle 100 % čokolády bez otrocké práce spolupracuje Jokolade s Barry Callebaut, Fairtrade a je partnerem Tony's Open Chain, jednoho z nejtransparentnějších způsobů obchodování s kakaem. Všechny druhy Jokolade z nejlahodnějších ingrediencí mají černou pečeť Fairtrade a jsou k dostání na www.Jokolade.de.
Další informace na adrese:
Jokolade.de
tonysopenchain.com
fairtrade-deutschland.de/siegel
Společnost THIMM je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2 500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS