Novinka člena POPAI CE
31. května 2017 začal platit zákaz kouření v hospodách a restauracích. Milion popelníků tak ztratil důvod své existence a skončí na skládce. To největší značku ciderů v Česku i ve světě nenechává chladnou, a tak se rozhodla vdechnout popelníkům druhý život.
Strongbow už několik let přináší přírodu do měst a zvelebuje veřejný prostor, a proto letos přinese přírodu do restaurací s heslem Kouření OUT, příroda IN. Dříve lidé kouřili uvnitř a zahradničili venku. Proč to nezkusit obráceně, když už kouření musí ven?
S blížícím se zákazem kouření v restauračních zařízeních zůstane bez práce odhadem až jeden milion popelníků. Ptáte se, co se s nimi stane? Jaký bude jejich osud? Strongbow má řešení: dá popelníkům v rámci své nové kampaně druhou šanci! Popelníky pošle spolu se speciálními zahradnickými sety svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechá je osázet. „Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky,“ uvedla manažerka značky Michala Ebertová.
Celou kampaň budou doprovázet provokativní videa, která upozorní nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí blog www.prirodudomesta.cz, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, a chybět nebudou ani novinky ze světa poupětníků.
V několika vybraných provozovnách budou mít zákazníci možnost osázet si svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získají zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich tzv. poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.
Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila v loňském roce. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. „Strongbow oživilo a zpříjemnilo prostory vnitrobloku Alta. Nyní je využíváme především k odpočinku a volný čas tam trávíme raději. Použité dřevo dodává místu specifickou atmosféru a v truhlících pěstujeme bylinky, které dál používáme na baru studia,“ uvedla Romana Packová, která pracuje ve studiu Alta. Strongbow se svým snažením zdaleka nekončí. Život vdechne dalším místům, a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza – a za přispění značky Strongbow – přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.
_________________________________________________________________________________________
Cidery Strongbow z portfolia společnosti HEINEKEN obohatily český trh v roce 2015. Dnes jsou lídrem nejen na světovém, ale i na českém trhu. Celosvětově název Strongbow nese každý sedmý prodaný cider a v České republice je k dostání v pěti příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Red Berries, Strongbow Elderflower, Strongbow Honey a Strongbow Dark Fruit, a také ve dvou nealkoholických verzích: Strongbow Gold Apple 0.0 % a Strongbow Red Berries 0.0 %. Cider nabízí skvělé osvěžení – nejlepší je na ledu a nejvíc si ho vychutnáte s přáteli při západu slunce. Své příznivce má mezi ženami i muži a o jeho kvalitě a skvělé chuti svědčí umístění ve spotřebitelské soutěži Monde Selection 2015 (zlaté medaile pro všechny prodávané příchutě v Česku). V letošním roce značka obsadila všechny tři medailové příčky na Zlaté pivní pečeti. Strongbow už druhým rokem přináší přírodu do měst a zvelebuje okolí. Více informací na www.prirodudomesta.cz.
Další informace:
Jana Pikardová
PR a CSR Manager
HEINEKEN Česká republika
+420 724 607 553
pikardova@heineken.com
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS