KNOWDATA s PYGMALIOS analyzují nákupní chování a zvyšují retailerům obraty

Vloženo: 17.4.2018

Novinka člena POPAI CE

   

K tomu, aby obchodníkovi vzrostl počet spokojených zákazníků, musí nejprve detailně znát jejich potřeby a nákupní chování. A právě KNOWDATA, projekt spuštěný v oddělení KNOWINSTORE z komunikační agentury KNOWLIMITS, pomůže retailerům lépe pochopit nákupní chování jejich zákazníků.

KNOWDATA je soubor analytických nástrojů, které v reálném čase monitorují a vyhodnocují chování zákazníků na prodejnách, a to prostřednictvím 2D a 3D video senzorů a Wi-Fi signálu. Senzory sledují návštěvnosti prodejen, vytížení jednotlivých prodejních zón i dobu, kterou zákazník stráví nakupováním. Stejně tak jsou schopné analyzovat pohyb zákazníka po celou dobu nákupu od chvíle, kdy vstoupí do prodejny, až po její opuštění. KNOWDATA jsou cenná i v závěrečné fázi nákupu, neboť dokáží mapovat fronty a vytížení jednotlivých pokladen. Zaznamenaná data jsou průběžně zasílána do cloudového uložiště, zpracovávána a vyhodnocována. Zákazník – retailer – má k dispozici webovou a mobilní aplikaci s jednoduchým přístupem k reportům. Zkušený tým analytiků pomáhá najít retailerům příležitosti pro růst a optimalizaci, a tím urychluje celý proces vedoucí k efektivitě vyšších provozů.

Jednotlivé analytické metriky Pygmalios Analytics tvoří 5 modulů:

  • Browsing – Analytika pohybu poskytuje detailní pohled na to, jak zákazníci využívají prodejní plochu a navštěvují (nebo nenavštěvují) konkrétní zóny. Pohyb zákazníků je detailně monitorován a vyhodnocován v reálném čase. Kolik času nákupu tráví vaši zákazníci neefektivním přesouváním a hledáním zboží?
  • Traffic – Pokročilá analytika návštěvnosti na základě analýzy Wi-Fi signálů pocházejících z mobilních telefonů a optických senzorů. Kombinací těchto zdrojů získáte přesný obraz o zalidněnosti prodejny, celkovém potenciálu lokality a základním profilu zákazníka. Metriky slouží k optimalizaci otvírací doby a plánování směn.
  • Demographic – Díky biometrickým senzorům získáte přesnou analýzu věku a pohlaví zákazníků a můžete přizpůsobit marketingové aktivity přesně vaší cílové skupině a zjistit, jestli byla kampaň úspěšná.
  • Queue – Čekání v řadě při pokladně výrazně snižuje spokojenost a loajalitu vašich zákazníků. Přesné video senzory monitorují tvořící se řadu a napomáhají lépe zorganizovat personál. Dokážete předpovědět, kdy a kde vzniknou řady.
  • Buying – Modul poskytuje detailní pohled na klíčové obchodní metriky (obrat, průměrná hodnota nákupu, počet položek v košíku) ve vztahu k behaviorální analytice. Ve spojení s modulem Traffic dokáže monitorovat kritické indikátory produktivity prodejny, jako je konverze na platícího zákazníka.

A jak se k nástrojům KNOWDATA obchodník dostane? Pavel Kozler, vedoucí oddělení KNOWINSTORE, vysvětluje: „Pro obchodníka je přístup k KNOWDATA velmi pohodlný. Datové výstupy má k dispozici v reálném čase v přehledné aplikaci nebo webovém rozhraní, kde si je může detailně prohlížet třeba i minutu po minutě. Věřím, že obchodník také ocení, že jednotlivé moduly a jejich výstupy si může vzájemně párovat a vyhodnocovat, případně je spárovat s vlastními transakčními daty. Díky tomu může sledovat vlivy jednotlivých faktorů na prodeje výrobků nebo služeb.“

KNOWDATA pomohou retailerům účinně zvyšovat obrat, optimalizovat náklady a zlepšovat nákupní zážitek a spokojenost kupujících.

 __________________________________________________________________________________________
KNOWLIMITS Group

KNOWLIMITS je česká nezávislá mediálně-komunikační skupina agentur založená v roce 2005. Její zhruba 80členný tým se v rámci několika divizí stará o silné portfolio domácích a zahraničních klientů, kterým poskytuje komplexní komunikační řešení a plný servis od A do Z na území Česka, Slovenska, Maďarska a Polska. Skupina je také členem Asociace mediálních agentur ASMEA.

Oddělení KNOWINSTORE tvoří odborníci na in-store marketing s mnohaletými zkušenostmi. Exkluzivně zastupuje reklamní prostor sítě drogistických prodejen Teta a spolupracuje i s dalšími retailery jako Tesco, Sparkys/Bambule, nebo Globus. Velkou devízou týmu KNOWINSTORE je schopnost připravit ucelený koncept reklamy v místě prodeje – od pre analýzy po vyhodnocení.

Pygmalios, s.r.o. je slovenský technologický start-up, který se zabývá analýzou zákaznického chování v retailu v reálném čase. Na základě sběru velkých dat z více typů fyzických senzorů a s použitím pokročilých analytických nástrojů a metrik Pygmalios Analytics poskytuje holistický pohled na to, co se děje v retailových provozech. Řešení Pygmalios Analytics bylo oceněno titulem Podnikatelský nápad roku 2014.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS