Končí 21. rok 21. století a směr nové dekády je zřejmý

Vloženo: 2.12.2021

Novinka člena POPAI CE

Přelom druhé a třetí dekády tohoto století je doslova dramatický. Život nám naservíroval události, které se neobjevovaly ani v nejčernějších snech. Změny se týkají všech oborů, a tak i etablovaní a relativně konzervativní výrobci, retaileři i POS agentury reagují a připravují kampaně v kontextu dnešní doby.

Jednoznačně sílí tlak na ekologický a udržitelný přístup. Snad ještě větší pozornost je věnována zdravotní prevenci, a tak standardně 20 let posilující online v posledních letech doslova znásobil svůj vliv. Věci, ještě před několika měsíci nemyslitelné, jsou běžnou denní rutinou a na internetu se realizují firemní porady, konference, koncerty, školní výuka a samozřejmě i nákupy. Neexistuje snad jediný e-shop, který by za uplynulé měsíce nezaznamenal nárůsty prodejů. A poslední věc, která je cítit, ale současně je ještě před svým boomem – je touha po opravdovém zážitku. Po zážitku, na který nezapomeneme, který si uložíme, a který nám dodá sílu do dalších dnů a týdnů. Chceme zážitek, který nás alespoň na moment vytrhne z tvrdé reality.

Na výše popsané změny samozřejmě reaguje i tak velká a oblíbená značka jako je Persil, který připravil zcela nový produkt – prací tablety. Ty jsou zaprvé velmi praktické a plně funkční, ale navíc jsou šetrnější k přírodě. Využívají výrazně méně plastu, jsou koncentrovanější a i samotný obal bere na planetu ohled.

POS Media společně s klientem zvolili pro takto výjimečný produkt nejprestižnější a největší způsob prezentace v rámci retailové prodejní plochy a tím je shop in shop, který značce poskytne prémiový prostor v hlavním koridoru o rozloze 4 m2. Kreativní oddělení POS Media unikátně navrhlo design Shop in Shopu, který spolu s hosteskami poskytl zákazníkům prostor k zmíněnému zážitku.

Hostesky zákazníkům nový produkt prezentovaly tak, aby měl nakupující potřebné informace a mohl se rozhodnout, chce-li nový produkt vyzkoušet. Za POS Media to bylo skvělé rozhodnutí, protože hostesky zcela bezesporu dokážou zákazníkům nákup zpestřit a zpříjemnit a značka si tak velmi jemnou formou vytváří dobré jméno. K dispozici byly i velmi oblíbené vzorky zdarma a informační letáky. POS Media patří k největším agenturám na trhu, a tak dokáže hostesky zajistit jak v potřebné kvalitě, tak v požadovaném množství a organizovat je napříč Českou republikou.

Bude-li další příležitost, jak tuto novinku podpořit, určitě bychom navrhli navíc influencer marketing na Instagramu, který by bezesporu posílil znalost této inovace v digitálním prostoru a umožnil efektivní a okamžitý on-line prodej. U mladšího publika by jistě ekologický přístup Persilu dobře rezonoval. Další možností by bylo uspořádat malý event, který by vhodnou formou zaujal cílovou skupinu a současně poskytl zajímavý obsah pro sociální média. Dopad celé akce by se tak opakovaně násobil a současně by pozitivním způsobem rozšířil znalost o této skvělé novince.

Uvidíme, co přinesou další roky, ale v POS Media jsme si jistí, že experiential marketing je termín, o kterém uslyšíme hodně často a značky ho začnou vyhledávat, aby se dokázaly dostat blíže ke svým zákazníkům a nechali je své produkty doslova zažít. Značky a produkty, které tento trend nezachytí budou mít svůj boj o prodeje stále těžší.

 

            

  

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS