Královský pivovar Krušovice uvádí pivo s charakterem: Ležák za studena chmelený

Vloženo: 15.2.2017

Novinka člena POPAI CE

                                       

Královský pivovar Krušovice představuje unikátní pivní novinku. Výrobní tým pivovaru a jeho sládek Michal Havrda splnili slib, který si dali před dvěma lety, a uvařili populární, za studena chmelený ležák, který v celonárodním objemu nabízí jako vůbec první v České republice. Za studena chmelené krušovické pivo, vynikající bohatším a výraznějším aroma žateckého chmelu, se exkluzivně objeví na pultech prodejen Albert od 15. února.

 Za studena chmelená piva se těší velké popularitě, doteď však byla výsadou pouze malých pivovarů nebo sezónní záležitostí. Královský pivovar Krušovice je vůbec prvním velkým pivovarem u nás, který dokázal tento unikátní produkt uvařit ve velkém objemu a nabídnout ho lidem za dostupnou cenu. Nový krušovický ležák má mimořádné chuťové vlastnosti a výbornou pitelnost, což umocňuje také fakt, že se nejedná o sezónní produkci. Ležák za studena chmelený doplní současné portfolio krušovických piv, a to jak lahvových, tak i sudových.

 V čem tkví kouzlo studeného chmelení? Jedná se o proces, který dokáže ze žateckého chmele dostat to nejlepší. Do již uvařeného piva se přidá Žatecký poloraný červeňák, který během zrání při nízké teplotě ležák obohatí o charakteristickou chmelovou vůni a výrazné chmelové doznívání. V každém doušku je cítit bohatá a výrazná chuť chmele, který patří k nejlepším na světě. „Naší unikátní technologii studeného chmelení jsme vyvíjeli téměř dva roky tak, abychom dosáhli za použití jednoduchého technického řešení optimální chmelové vůně. Myslím, že se nám to povedlo a věřím, že si ho oblíbí i naši zákazníci,“ dodal sládek krušovického pivovaru Michal Havrda.

 Za studena chmelený, spodně kvašený světlý ležák s obsahem alkoholu 4,8 % je pivo s vyváženou chutí, příjemným chmelovým aroma, výraznější hořkostí a jedinečným chmelovým charakterem.  Na pultech prodejen Albert se nový krušovický Ležák za studena chmelený objeví postupně od 15. února, o 14 dní později bude k dostání v běžné prodejní síti.

 Nový, za studena chmelený krušovický ležák se v rámci nové kampaně uvede v celé své kráse a zařadí se mezi ta nejprémiovější česká piva jako „pivo s charakterem“ pro „muže s charakterem“. Představí i „nového krále“: obyčejného, zásadového muže neobyčejného svým ryzím charakterem a pevnými hodnotami.

 

 Krušovice byly jako jediný pivovar u nás po sto let ve vlastnictví české královské koruny, když ho
v roce 1583 koupil král český a císař římský Rudolf II. Od té doby zde krušovičtí sládci vaří pivo bez přerušení. Do portfolia krušovického pivovaru patří především královská Desítka a Dvanáctka, které jsou na přání spotřebitelů vařeny podle dobových receptur z osmdesátých let 20. století. Součástí portfolia jsou také Krušovice Černé a Krušovice Pšeničné.
Krušovický pivovar potvrzuje, že patří do srdce chmelařské oblasti a ve spolupráci s Chmelařským institutem v Žatci připravuje každý rok několik sezonních piv a speciálů, které jsou i z jednoho druhu chmele. V roce 2015 podepsala značka Krušovice smlouvu s Mezinárodní federací ledního hokeje. Krušovice se tak staly několikaletým sponzorem budoucích hokejových mistrovství, a to až do roku 2019. Krušovická piva pravidelně vyhrávají prestižní degustační soutěže doma i v zahraničí. Výrazným úspěchem se v roce 2013 staly stříbrné medaile pro Desítku a Dvanáctku ze soutěže Monde Selection – Quality Award. V letošním roce na soutěži Zlatá pivní pečeť v Českých Budějovicích obsadila ve své kategorii druhé místo Krušovická desítka a toto umístění potvrdila i napříč všemi kategoriemi. V této soutěži se dařilo i pivu Krušovice Černé, které obsadilo třetí příčku. Pivovar je známý i svými exkurzemi, v roce 2015 ho přivítalo několik desítek tisíc návštěvníků. Pravidelně také pořádá i speciální exkurze a kurzy pivního sommeliérství pro opravdové pivní znalce. Krušovice tak chtějí ukázat, že pivo lze s gastronomickými specialitami dobře kombinovat a hodí se například i k sladkým dezertům. S tímto trendem přišla značka jako první mezi velkými pivními značkami.

 

 Další informace:

Jana Pikardová

PR Manager

HEINEKEN Česká republika

+420 724 607 553

jana.pikardova@heineken.com

       

           

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS