Novinka člena POPAI CE
Od března v obchodech narazíte na novou, ekologičtější lahev Pilsner Urquell. Zlaté fólie a plastové nálepky nahradily papírové etikety, díky kterým se lahev stává 100% recyklovatelnou. Ačkoli to vypadá jako drobná změna, tímto krokem pivovar ušetří více než sto tun odpadu za rok, což se přibližně rovná hmotnosti 530 jelenů lesních.
Od dubna bude na prodejnách in-storová podpora s motivem zlatého jelena. Také druhotná vystavení prošla proměnou - podobně jako nová lahev jsou nyní 100% recyklovatelné a původně plastové prvky nahradil papír. Zlatý jelen se jako výrazný prvek kampaně objevuje i v televizní reklamě. Zaujme pozornost zákazníků a zároveň poukazuje na hlavní podstatu celé změny, ekologický dopad na českou přírodu, kterou Pilsner Urquell tímto krokem chrání.
Co se ještě změní? Lahev jsme ozdobili reliéfní ražbou (tzv. embossing) s motivy značky, jako je nápis Pilsner Urquell nebo Jubilejní brána. Stejná technika je také poprvé použita na korunkovém uzávěru, který je na českém trhu naprosto unikátní. Kromě toho bude mít český i zahraniční trh sjednocené etikety, a díky tomu zákazníci spolehlivě rozpoznají pivo Pilsner Urquell kdekoli na světě.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS