Lopatkové zásobníky - úspěšné řešení na míru českému zákazníkovi v prodejnách Tesco Stores

Vloženo: 6.1.2017

Novinka člena POPAI CE.

     

Pro maloobchodní síť Tesco Stores bylo společností HL Display vyvinuto speciální řešení pro prodej oříšků a sušených plodů z otevřených lopatkových zásobníků. Toto řešení je součástí nového prodejního konceptu, který evokuje nákup čerstvých potravin na otevřeném venkovním tržišti.

Tento koncept je společností Tesco Stores využíván nejen pro prodej sušených plodů a oříšků, ale rovněž pro prodej pečiva a dalších čerstvých potravin. Společnost Tesco Stores tak následuje celoevropský trend, kdy klíčem k zákazníkovi je právě nabídka čerstvých potravin – a to na místě, které není pouze nákupním prostorem, ale rovněž místem společenského setkávání. Zákazníci oceňují nejen možnost svobodně se rozhodnout, který výrobek a v jakém množství koupí, ale rovněž čisté a upravené prostředí, které svou otevřeností připomíná atmosféru venkovního tržiště. Prodejní prostor poté může stimulovat zákazníka k impulzivním nákupům.

Prodej zboží ze zásobníků rovněž odpovídá rostoucímu zájmu společnosti o environmentální problematiku. Tento zájem se u spotřebitelů projevuje nejen preferováním produktů, které jsou šetrné vůči životnímu prostředí, ale rovněž zvyšujícím se tlakem na zodpovědné chování firem. Koncept nákupu zboží ze zásobníků je k životnímu prostředí velmi ohleduplný – na obalový materiál zboží je využito mnohem méně zdrojů, než bývá využíváno pro standardní balení výrobků a rovněž náklady na přepravu zboží od lokálních výrobců jsou výrazně nižší. Koncept zásobníků také umožňuje mnohem pružnější reakci na lokální poptávku než u balených výrobků.

Řešení prodeje zboží ze zásobníků nemá pozitivní dopad pouze na zákazníka, nepopiratelný přínos má rovněž pro společnost Tesco Stores. Celý koncept nabízí nejen výraznou diferenciaci od konkurence, ale je také nákladově efektivní – eliminace menších balení výrobků samozřejmě umožňuje prodeje s vyššími maržemi  a zvyšuje se tak ziskovost celé kategorie.

Zdá se, že řešení bylo šito přímo na míru typickému českému zákazníkovi a jeho preferovanému stylu nakupování, jelikož se setkalo s obrovským úspěchem, který se odrazil až v desetinásobném zvýšení objemu prodejů.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS