L'ORÉAL personalizace v Marionnaud Eurovea, Bratislava

Vloženo: 25.4.2017

Novinka člena POPAI CE

Společnost  DEKOR, spol. s r.o. dlouhodobě spolupracuje s firmou L'ORÉAL, světovým lídrem v oblasti kosmetiky. V rámci rozšíření svého portfolia a místo pro objevování krásy zvolila společnost L'Oréal pro instalaci svých nových prezenčních stěn řetězec Marionnaud. Tento je umístěný v obchodním centru Eurovea, nejmodernější multifunkční městské části Bratislavy.

Prodejní koncept vychází z individuální prezentaci značek. Kreativní přístup využívá myšlenky pařížského bytu jako inspiraci pro nákup značkové kosmetiky.

Pro výrobu stěn YVES SAINT LAURENT a LANCOME byly použity materiály s vysokým leskem, zlatých plechů podpořených prosvětlením jak produktů, tak brandové grafiky.

Navíc stěna Yves Saint Laurent viditelná přes výlohu, a proto navíc obsahuje velký prosvětlený lightbox. Zákazník požadoval, aby tento lightbox neobsahoval žádný viditelný rámeček, což se podařilo vyřešit za použití textilního banneru prosvětleného LED moduly.

Průběh instalace v březnu 2017 byl celkem komplikovaný vzhledem k malému prostoru, absenci rampy a funkčního výtahu. Nad prodejnou jsou umístěny obývané byty, takže bylo nutné vyhovět požadavku na klid.

Souběžně s instalací stěn probíhala i montáž sádrokartonu a rozvod elektroinstalace.

 

Kontakt: Martin Prajza, martin.prajza@dekor.cz, mob. 731570486

 

english version:

L'ORÉAL store concept L´Appartment with personalized presentation of brands in

Marionnaud Eurovea, Bratislava, Slovakia

DEKOR, spol. s r.o. has long lasting mutually strategic collaboration with L'ORÉAL, the world leader in cosmetics. As part of expanding its portfolio and discovering beauty, L'Oréal chose Marionnaud in Eurovea to install its new display walls. Eurovea is part of a state-of-the-art multi-functional city quarter which is located on the prime riverside location adjacent to Bratislava's historical centre.

Marionnaud is a place to discover beauty, and beauty is both personal and intimate. This creative approach uses the idea of a Parisian apartment as inspiration for the Marionnaud retail experience.

For the production of YVES SAINT LAURENT and LANCOME walls, high gloss materials, golden metal sheets, with walls and products, illumination was used. The interchangeable brand graphics was also illuminated.

In addition, Yves Saint Laurent's wall is visible through the shopwindow and therefore also has a large illuminated lightbox. The customer requested that this lightbox must have no visible frame, which was solved by using a textile banner, LED modules illumination.

The installation happened in March 2017, was quite complicated due to the small space, the absence of a ramp and a functional lift. Above the shop are apartments, so it was necessary to meet the requirement

of silence.

Simultaneously with the installation of walls, installation of plasterboard and wiring was also carried out.

 

Contact: Martin Prajza, martin.prajza@dekor.cz, mob. +420 731570486

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS