Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech

Vloženo: 23.6.2021

Novinka člena POPAI CE

Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní revoluční novinky v originálních stojanech a paletových vystaveních. O jejich tvorbu se postarala in-store komunikační agentura Dago.

Mattoni v letošním roce na trhu zazářila, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, které v rámci kampaně na tyto novinky předvedla. „Za zmínku stojí především Shop in shop a podlahový stojan. Grafika zmiňovaných vystavení je postavená na třech příchutích plechovkových nápojů – Cedrata, Black a Multi. V rámci Shop in shop i stojanu je skvěle zacházeno s prostorem. Každá přichuť má svou vlastní polici či vymezený prostor na paletě. Díky tomu si zákazník vždy správně zvolí svou oblíbenou příchuť,“ popisuje vystavení novinek Michaela Rieggerová, Trade Marketing Manager společnosti Mattoni 1873.

„Zaměřili jsme především na paletové vystavení, Shop in shop, ale i stojany.  Nechali jsme vyrobit různé velikosti stojanů dle prostoru prodejny jak na moderním, tak na tradičním trhu,“ dodává Rieggerová.

Dominantním prvkem na obou vystaveních je přidaný 3D prvek vytvořený z plexi. V případě stojanu se jedná o plexi topper, který koncového zákazníka na první pohled zaujme a přiláká blíže. U shop in shopu je pak uprostřed vystavení umístěna velká nepřehlédnutelná plechovka, která zákazníka hlavním claimem celé kampaně doslova láká na „zážitek z chuti v nové formě". Celý efekt s plechovkou je dotažen do nejmenšího detailu i díky plexi prvku, který zvýrazňuje a podtrhuje zvuk otevření plechovky – všem dobře známé „tssst".  

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS