Mezi cidery vstupuje nový mazaný hráč, Lišácké jablko

Vloženo: 11.5.2017

Novinka člena POPAI CE

Mezi cidery vstupuje nový mazaný hráč a ukradne srdce i těm, kteří kouzlo ciderů dosud neobjevili. Lišácké jablko totiž spotřebitelům nabízí něco, na co zatím v této kategorii nebyli zvyklí.

Za prvé je VELKÝ! Jako jediný z velkých ciderovských značek se bude prodávat v lahvi o objemu 0,5l. Za druhé je ve VRATNÉ LAHVI. Přichází tudíž s balením, na které je český spotřebitel zvyklý. A za třetí je za SUPER CENU! S mazaností nejdál dojdeš, tak jdeme na to!

Lišák na to jde od sadu…

…a jde na to chytře a mazaně. Po čertech dobrý lišácký cider se vydal na cestu z jablečného sadu, mazaně se prosmýknul do zelených pivních lahví a usadil se v regálech obchodů vedle svých jablečných kolegů. A protože tento cider není žádný troškař a každému je jasné, že na velikosti zaleží, uvelebil se hned v půllitrových lahvích. Navíc parádně uhasí žízeň! Lišácké jablko je ideální parťák ke sledování oblíbeného seriálu nebo sportovního utkání a hodí se i k posezení na prosluněné zahrádce, u vody nebo na grilovačce s kamarády.

Cider, který vycítil příležitost

Se svojí plnou jablečnou chutí a příznivou cenou Lišácké jablko rozšiřuje nápojový repertoár českých spotřebitelů, přičemž míří na ty zákazníky, kteří doposud ciderům nepropadli a holdovali spíše tradičnímu pivu. Mazaný cider má sušší chuťový profil, než nabízí většina současných značek na trhu, příjemně osvěží a díky 4,5 % alkoholu i zpříjemní každou všední chvíli.

Lišácké jablko je k dostání od začátku května ve vratných lahvích o objemu 0.5 l za doporučenou cenu 16.90 Kč.

Co je to ten [sajdr]

A na závěr ještě krátké upřesnění pro ty, kteří stále tápou, co je to ten [sajdr]? Cider není ani pivo, ani víno, ale zkvašený jablečný mošt s různými stupni alkoholu. Vzniká jednoduchou fermentací jablečné šťávy, která zraje ve vhodné teplotě a pak se stáčí, čistí, pasterizuje a ředí na požadovaný obsah alkoholu. Nápoj je velmi populární především v západní Evropě – Velké Británii, Francii a Španělsku. Díky tomu, že je méně opojný než víno, méně hořký než pivo a méně sladký než limonády, dobře zbavuje žízně a výborně osvěží během vlahých letních večerů i parných dní.  I přesto ale cidery zatím neochutnalo více než 30 % české populace. Pravděpodobně zatím neobjevili ten správný cider a Lišácké jablko vycítilo příležitost.

________________________________________________________________________________________

V prodeji ciderů je HEINEKEN světová i česká jednička. V dubnu 2017 obohatil cider Lišácké jablko společnosti HEINEKEN i český trh. Nový hráč v kategorii jablečných kvašených nápojů je určený zákazníkům, kteří zatím kouzlu ciderů nepropadli. Nabízí totiž něco, na co zatím v této kategorii nebyli spotřebitelé zvyklí. Lišácké jablko se jako jediný z velkých ciderovských značek prodává ve vratné lahvi o objemu 0,5l, a to za nepříznivější cenu na trhu. Mazaný cider má sušší chuťový profil, než nabízí většina současných značek, příjemně osvěží a díky 4,5 % alkoholu i zpříjemní každou všední chvíli. Lišácké jablko se hodí k posezení doma, na prosluněné zahrádce, s kamarády u vody nebo na rodinném grilování.

 

Další informace:

Jana Pikardová

PR a CSR Manager

HEINEKEN Česká republika

+420 724 607 553

jana.pikardova@heineken.com

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS