Milka slaví 120 let

Vloženo: 20.4.2021

Novinka člena POPAI CE

Značka Milka letos slaví své 120. narozeniny a využívá tuto příležitost k rozdávání dárků. I když je sama oslavencem, české i slovenské spotřebitele odmění během dubna a května finančními částkami, za které si výherci mohou splnit vlastní přání. U příležitosti tohoto jubilea Milka také odhaluje svou historii a důležité milníky.

 

Narozeniny Milky připadají na 24. dubna, kdy byla značka registrována v Německu. Z němčiny pochází také název. Ten je tvořen zkratkou dvou německých slov „Milch“ a „Kakao“ odkazující na složení těchto čokolád. V rámci narozeninových oslav letošního jubilea se mohou čeští a slovenští fanoušci této čokolády zapojit do spotřebitelské soutěže o finanční výhry. Stačí koupit jakýkoliv Milka produkt a nahrát účtenku z nákupu na www.milka.cz či www.milka.sk. Na tři české vylosované čeká výhra ve výši 120 000 Kč, za kterou si vítězové mohou splnit svá přání a sny. Na Slováky čeká výhra 1200 eur každý týden. Soutěž probíhá od 12. dubna do 30. května.

 

Stodvacáté narozeniny si značka připomíná po celém světě. České a slovenské oslavy přibližuje Lenka Čermáková, marketing manažerka značky Milka: „Letošní rok je pro nás oslavou značky, a proto bychom se o radost z tohoto významného jubilea chtěli podělit s našimi spotřebiteli. I když slavíme my, chceme naopak dárky rozdávat a v naší soutěži umožnit lidem splnit si své sny a přání. Třeba i ta nevyřčená při sfoukávání svíček na narozeninovém dortu.”

V rámci narozeninové kampaně značka sází vedle in-storové aktivace formou spotřebitelské soutěže také na další komunikační nástroje a aktivity. Komunikace na sociálních sítích se ponese během dubna a května v narozeninové atmosféře a dárky bude značka rozdávat i v rámci PR komunikace. Ve spolupráci s vybranými lifestylovými portály bude probíhat řada soutěží o balíčky cen a produktů. Narozeninová přání pomohou plnit i ambasadoři kampaně, kteří na svých kanálech kampaň podpoří a pomohou spolu s Milkou splnit velké sny svým fanouškům. „Srdcem značky je jemnost a o tu se chceme podělit i v rámci letošních oslav. Oslovit široký okruh lidí, spojovat je, přinést jiskru do našich všedních životů. To je základ kampaně ke 120 letům Milky,” doplňuje Čermáková.


Bohatá historie a symbol fialové krávy

Symbol krávy spolu s alpskou krajinou je s Milkou spojen od jejího vzniku v roce 1901, kdy byla první tabulka čokolády prodána v Německu. Na tehdejším papírovém obalu byl vyobrazen pastevec s tímto zvířetem v kopcovité krajině. Kráva Milka se v reklamách poprvé objevila v roce 1972. Od následujícího roku již byla centrální postavou všech propagačních materiálů a absolvovala také svůj televizní debut.

Se značkou je spojena i široká nabídka produktů, kterou už dávno netvoří pouze klasické tabulkové čokolády. První výrazný milník v tomto ohledu přišel v roce 1926, kdy byla představena speciální sezonní nabídka vánočních a velikonočních produktů. Roku 1977 se vývoje dočkaly i tabulkové čokolády, které byly vedle tradiční 100g varianty nově k dostání i ve vyšších gramážích. O deset let později (1987) připravila Milka pro své zákazníky pralinky ve tvaru srdce. Tyto dnes již ikonické produkty, které jsou spojeny například s oslavami Valentýna, byly v následujících letech vyráběny i v dalších tvarech určených pro zvláštní příležitosti. V roce 2007 se portfolio značky rozrostlo o kategorii sušenek a jemného pečiva.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS