MILKA zahájila novou komunikační kampaň FLAVOURS

Vloženo: 21.4.2023

Novinka člena POPAI CE

Značka oblíbených čokolád Milka představila novou kampaň Flavours, ve které se zaměřuje na podporu image a prodeje vybraných příchutí čokolád a sušenek. V kampani mimo jiné vyzívá spotřebitele, aby ukázali, která příchuť čokolády nebo sušenky Milka je jejich nejoblíbenější. Na své si tak přijdou nejen milovníci nejjemnější čokolády všech dob s novou recepturou, ale také fanoušci rozmanitých druhů lahodných sušenek.

 

 

Milka nabízí svým zákazníkům široké portfolio neodolatelných produktů. Čokolády, jejichž hlavní složky tvoří 100% alpské mléko a kakao z kakaových bobů, které se pěstují udržitelných způsobem v rámci programu Cocoa Life. Součástí jednotlivých příchutí jsou pak další přísady, kde si spotřebitelé mohou vybrat svoji nejoblíbenější z rozmanité nabídky. Milovníky bílé čokolády potěší Milka White, fanoušky neobyčejných kombinací Milka Yoghurt, Strawberry nebo Oreo Sandwich. Milka Chocolate Dessert udělá radost všem, kteří mají slabost pro našlehanou kakaovou náplň. Portfolio produktů, na které se značka v nové kampani zaměřuje, doplňuje široký výběr křupavých sušenek a nadýchaného pečiva.

 

 

Během dubna a května probíhá na českém, slovenském a maďarském trhu sedmitýdenní podpůrná komunikační kampaň. Na sociálních sítích značky Milka běží spotřebitelská soutěž, kde mohou fanoušci vyhrát velké balíčky čokolád a sušenek Milka. Čokoládové potěšení čeká na každého, kdo napíše do komentářů svoji nejoblíbenější příchuť a bude mít štěstí při slosování.

 

Milka. Jemnost chutná lépe.

Více na milka.cz a milka.sk

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS