Novinka člena POPAI CE
Společnost Mondelēz International zveřejnila zprávu o naplnění závazků z oblasti udržitelnosti a informování spotřebitele ohledně uvědomělé konzumace potravin. Ve zprávě shrnující pokrok v těchto oblastech za rok 2019 zároveň uvedla nové cíle, které bude usilovat naplnit do roku 2025.
Z hlediska vstupních surovin, které společnost zpracovává, je nyní 63 % objemu kakaa určeného pro výrobu čokolád získáváno udržitelně prostřednictvím programu Cocoa Life. V meziročním srovnání 2018-2019 to představuje nárůst o 20 %. V pětiletém výhledu chce společnost usilovat o plné pokrytí dodávek kakaa z programu Cocoa Life. Další klíčovou surovinou je pšenice. Celkem 65 % pšenice, z níž se vyrábí mouka určená pro výrobu sušenek v Evropě, je získáváno udržitelným způsobem prostřednictvím Iniciativy Harmony, do které jsou zapojeni také čeští zemědělci. Společnost zároveň využívá výhradně palmový olej s certifikací RSPO.
V rámci dopadu vlastní výroby došlo ke snížení produkce emisí CO2 o 15 %. Odpad vznikající při výrobě se podařilo zredukovat o 21 %. Z celkového objemu plastového i neplastového obalového materiálu je pak 93 % obalů recyklovatelných, přičemž do roku 2025 má jít o 100 %. Snižovat se daří také využití vody, společnost se přitom zaměřuje především na lokality, kde je jí nedostatek.
V oblasti uvědomělé konzumace potravin a informování spotřebitelů společnost pracuje na tom, aby všechny produkty měly na obale vyznačenou doporučenou velikost porce i další informace, které konzumentům snacků pomohou v orientaci ohledně daného produktu.
Zprávu Snacking Made Right v anglickém jazyce naleznete zde: https://www.mondelezinternational.com/Snacking-Made-Right/Reporting-and-Disclosure
O společnosti Mondelez Czech Republic
Společnost Mondelez Czech Republic, s.r.o., je součástí skupiny společností Mondelēz International, která je předním světovým výrobcem cukrovinek a pečených produktů. Skupina v současné době zaměstnává více než 80 tisíc lidí a své výrobky prodává ve 150 zemích světa. Mezi její nejznámější značky patří čokolády Milka a Cadbury, sušenky Oreo a LU nebo žvýkačky Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC. Mondelēz International je v České republice a na Slovensku jedničkou ve výrobě cukrovinek a pečených produktů. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí. Obchodní zastoupení firmy zde prodává 500 produktů pod 16 značkami.
Více na: www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational a www.twitter.com/MDLZ.
|
|
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS