Novinka člena POPAI CE
Ve čtvrtek proběhlo vyhlášení vítězů POPAI Awards pro rok 2020, kde soutěží přední české firmy v oblasti POP a retail komunikace. Tento ročník byl trochu netradiční oproti předchozím, neboť vítězové se vyhlašovali online formou. V MORIS designu zavládlo obrovské nadšení, protože tento ročník byl pro ně velmi úspěšný – posbírali 5 vítězných cen v různých kategoriích, a které to byly, shrnuje obchodní ředitel Adam Klofáč.
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt konceptu obchodů SPORTISIMO
Potřeba jít s dobou a přiblížit se svým zákazníkům byl hlavní cíl pro nový unikátní koncept řetězce Sportisimo. Dominantním prvkem se tak staly „brány světů“, které kromě dálkové navigace na kategorii efektivně zvýrazňují vybrané portfolio. Vytvořili jsme spojovací prvek, prostou šipku, která jasně definuje Sportisimo a odlišuje ho tak od konkurence.
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt O2 digitální expozice
Náhled do budoucnosti digitálního retailu byl představován na sedmi prezentačních stojanech, nabitých nejnovějšími technologiemi. Tato digitální expozice musela splňovat vysoké nároky pro názorné ukázky nových technologií, jako jsou BIG data, Face scan, Digital signature aj.
Vítěz kategorie drogérie, kosmetika za projekt redesign obchodů NaniNails
Nové pojetí obchodu péče o tělo a nehty jsme navrhli v jednoduchém, jemně ženském stylu, aby byl přehledný na první moment. Místo, kde si zákaznice může v praxi vyzkoušet produkty NaniNails, má atmosféru divadelní scény. Dvouúrovňová opona s centrálním umístěním loga NaniNails navozuje romantickou a příjemnou atmosféru.
Vítěz kategorie domácí potřeby, bytové doplňky, hobby za projekt obchodu „Pod 7 kilo“
Značka ,,Pod 7 kilo,, znamená mít nejlehčí výbavu na cesty, proto koncept vychází z jednoduchosti, ale důležité účelnosti, stejně jako nabízené produkty. Komunikační zóna je navržena v přední části s mapou světa s fotografiemi zákazníků z různých zemí, kteří koupili nějaký produkt. Zákazník tak má možnost vidět, v jaké části světa se koupené produkty používají.
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt obchodu s dětskými kočárky PATRON
Dominantní bílá barva, příjemná dřevěná podlaha a originální tapeta vycházející z písmene P dohromady tvoří útulný a svěží prostor. Zajímavostí je praktický trenažer na autosedačku v podobě reálné automobilové sedačky, zasazené do soklu s decentní, designově zpracovanou siluetou vozu. Zároveň jsme navrhli testovací dráhu pro vyzkoušení jízdních vlastností kočárku na různém terénu.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS