Novinka člena POPAI CE
|
Zcela nevšední pojetí retailové plochy, dokonalý zážitek z nákupu, přirozenost pohybu a inspirace technologiemi k objevování skrytých možností - takový je nový koncept prodejen O2 Future shop, jehož tvůrcem a realizátorem je společnost MORIS design.
Vývoj konceptu trval skoro rok a jeho součástí bylo i postavení vzorové prodejny ve výrobní hale, na které byla odladěna finální podoba a provedení interiéru.
Hlavním motivem konceptu je propojení přírody a moderních technologií budoucnosti. V interiéru je toho dosaženo hojným použitím masivního dřeva v kombinaci designovými inovativními prvky (např. indukční dobíjení telefonu pro klienty vestavěné do prodejních stolů pro konzultanty). Naprosto nevšední prostředí klade důraz na ergonomii, funkčnost a především flexibilitou prostředí. „Propojili jsme základní hodnoty značky s útulnou nadčasovostí a praktickou modulárností,“ říká Adam Klofáč, Project Director, který vede projekt O2 v MORIS design.
Navození té správné atmosféry a potřebných emocí bylo docíleno skloubením materiálů a promyšlené hry světel. Středové části prostoru vždy dominují unikátní designová svítidla symbolizující nebe plné hvězd. Kombinace stínidel s různou intenzitou osvětlení jednotlivých zón obchodu má pozitivní vliv na náladu a navozuje celkovou harmonii při vnímání prostoru. Živá zeleň pak vnáší do interiéru uklidnění, originalitu a přírodní charakter.
V dubnu byla otevřena již třináctá pobočka O2 Future Shop. V Praze můžete navštívit nový koncept např. v OC Harfa, v pasáži Oasis Florenc či v Galerii Butovice, stejně tak v Opavě v OC Breda či Českých Budějovicích. Postupně bude do nového kabátu oblečeno 140 prodejen po celé České republice.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS