MORIS design slaví úspěch s konceptem O2 Future Shop, vítězí v kategorii „Vybavení interiérů obchodů“ v POPAI Awards 2018

Vloženo: 5.12.2018

Novinka člena POPAI CE

Vítězný koncept O2 Future Shop


Vítězství POPAI Awards 2018 v kategorii „Vybavení interiérů obchodů“ si pro tento rok odnáší MORIS design za svůj projekt O2 FUTURE SHOP.

Je to pro nás důležité ocenění naší intenzivní a náročné práce na unikátním projektu v oblasti in-store designu. Jsme u něj od samého počátku a už nyní je jedním z největších v historii MORIS design. Dlouhodobá úspěšná spolupráce s klientem O2 je jednou z nejrozsáhlejších svého druhu. O to víc nás ocenění těší.“, říká Adam Klofáč, spolumajitel MORIS design a ředitel projektu O2.

MORIS design o projektu O2 Future Shop

Jsme hrdí na originální design tohoto unikátního projektu v rámci segmentu telekomunikace. Jeho vývoj probíhal téměř rok a v rámci něj jsme postavili plně funkční prototyp prodejny u nás ve výrobní hale, otestovali všechna navrhovaná řešení, prvky a vyladili finální podobu k jeho dokonalosti.

Koncept přichází se silným emočním přesahem nad rámec běžných služeb v retailu. Netradičně pojaté technologické prostředí promlouvá k široké cílové skupině bez nutnosti rozlišování soukromé a firemní klientely. Cílem je dosáhnout toho, aby složité technologie byly lidem prezentovány jednoduše a srozumitelně v přirozeném prostředí. Prostor s domácí atmosférou zbavený digitálního smogu bourá bariéry mezi zákazníkem a obsluhou. Vytváří příjemnou atmosféru pro obě strany, přesto poskytuje silnou intimitu pro diskrétní jednání. Nejsilnějšími benefity jsou vysoká míra modularity, 100% funkčnost všech prvků a nenásilné propojení jednotlivých zón interiéru. Modularita systému pomáhá výrazně snižovat náklady na realizaci prodejen a zajišťuje jednoduchou adaptaci na různé prostory. Zároveň umožňuje libovolnou změnu layoutu každé prodejny. Interiér Future Shopu je jedinečný svým organickým řešením a prolínáním jeho základních zón. Nechybí interaktivní prezentace chytrých technologií. Koncept nastavuje trendy i hodnoty moderního nakupování a mění dlouhodobě přístup k zákazníkovi. Vize konceptu vychází z myšlenky, že člověk nemá sloužit technologii, ale technologie lidem.

Více o projektu: http://www.moris.cz/in-store-design/detail/o2-future-shop/

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS